2

روسای ۶ دانشگاه‌ کشور با رای اعتماد اعضای شورا عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شدند

  • کد خبر : 36514
  • ۱۴ تیر ۱۳۹۱ - ۲۲:۱۸

در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی که شامگاه سه‌شنبه به ریاست محمود احمدی‌نژاد برگزار شد، چند نفر از روسای دانشگاه‌های کشور با رای اعتماد اعضای شورا انتخاب شدند.

افق:(ofoghnews.ir)جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست رییس‌جمهور و به منظور بررسی مسایل و موضوعات مختلف فرهنگی در کشور برگزار شد.

در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی که شامگاه سه‌شنبه به ریاست محمود احمدی‌نژاد برگزار شد، چند نفر از روسای دانشگاه‌های کشور با رای اعتماد اعضای شورا انتخاب شدند.

بر این اساس، دکتر رسول خدابخش به‌عنوان رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان، دکتر حسین محبی به‌عنوان رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی کرمان، دکتر غلامرضا رضایی به‌عنوان رئیس دانشگاه ولایت ایرانشهر، دکتر امین بهزادمهر به‌عنوان رئیس دانشگاه دریانوردی چابهار، دکتر محمدباقر رهنما به‌عنوان رئیس دانشگاه صنعتی سیرجان و دکتر عباس کتابی به‌عنوان رئیس دانشگاه کاشان انتخاب شدند.

در این جلسه گزارشی درباره وضعیت نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر در کشور به منظور ارتقاء وضعیت تولید این محصولات به لحاظ کمی و کیفی و رویکردهای منطبق با ارزش‌های ملی و ایران اسلامی ارائه و در آن به تحلیل پیرامون آسیب‌شناسی، نکات مثبت و نقاط ضعف کشور در حوزه لوازم ‌التحریر به لحاظ فرهنگی و اجتماعی پرداخته شده بود که مقرر شد پس از کارشناسی‌های بیشتر توسط اعضا در جلسه آینده شورای عالی انقلاب فرهنگی مجدداً مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی، همچنین گزارش تحلیلی کارگروه تخصصی درباره راهبردهای مرتبط با تولید ملی ارائه و در خصوص برگزاری آزمون متمرکز دکترا در دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و چگونگی برگزاری این آزمون با کیفیت مطلوب‌تر از گذشته بحث و تبادل نظر شد/ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=36514

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر