3

عجیب ترین جانوران کشف شده در ۷ سال اخیر + تصاویر

  • کد خبر : 36745
  • ۱۹ تیر ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۳

موجودات بسیار زیادی در دنیا وجود دارند و هر ساله نیزگونه های جدیدی از موجودات توسط محققان کشف می شود.

افق:( ofoghnews.ir ) موجودات بسیار زیادی در دنیا وجود دارند و هر ساله نیزگونه های جدیدی از موجودات توسط محققان کشف می شود. در این مطلب به عجیب ترین جانوران کشف شده در ۷ سال اخیر پرداخته ایم.
 باشگاه خبرنگاران،در دهه گذشته موجودات بسیار زیادی در زیر آب ها یا بر روی خشکی کشف شده اند که تا به حال نشانی از آن ها نبوده است اما در این سال ها به میان دسته حیوانات اضافه شده اند. در ادامه به برخی از این موجودات اشاره می کنیم که بسیار نیز عجیب هستند.

کوسه سیخی:
کوسه ها و همچنین اره ماهی ها بسیار ترسناک و خطرناک هستند. حال فرض کنید که تلفیقی از این موجودات بخواهد در دریاها زندگی کند و این بسیار ترسناک خواهد بود. این ماهی در سال ۲۰۱۱ در عمق ۵۰۰ متری در سواحل موزامبیک گرفته شد. این ماهی به وسیله سر اره ای خودش شکار می کند و البته بسیار هم وحشی است.

خفاش یودا:
خفاش یودا خفاشی است که در سال ۲۰۰۹ پیدا شد و به خاطر شباهتش به شخصیت های فیلم جنگ ستارگان همچین نامی برای آن انتخاب شد. این خفاش البته به نام دماغ شیپوری نیز معروف است  و در یکی از جنگل های گینه نو برای اولین بار دیده شد. البته اطلاعات بسیار زیادی از این نوع خفاش در دسترس نیست و داشنمندان همچنان در حال تحقیق بر روی آن هستند.

خرچنگ یتی:
این خرچنگ به خاطر موهای زرد رنگی ککه بر روی دستانش دارد به این نام معروف شده است.  یتی بنا به گفته محققان  یکی از پیچیده ترین موجوداتی است که تا به حال کشف شده و تا به حال دانشمندان دلیل درستی در مورد شکل ظاهری آن ارائه نداده اند. برخی براین اعتقاد هستند که باکتری ها باعث بوجود آمدن این حالت شده است و برخی دیگر از نوع تغذیه این موجود صحبت می کنند. این خرچنگ در سال ۲۰۰۵ کشف شد.

ماتیلدای افعی:
گونه افعی شاخ دار بیش از ۳۰ است که در جنگل های تانزانیا کشف شده است و بیشتر نیز شبیه شخصیت های کارتونی است. البته در سال ۲۰۱۰  گونه دیگری از این افعی ها کشف شدند و بیشتر به ماتیلدا معروف شده اند. البته در پشت این ظاهر زیبا بسیار خونسرد و البته بسیار خطرناک هستند.

میمون پهن بینی:
این نوع از میمون ها گونه های جدیدی از میمون ها نیستند اما همچنان زیر گونه های متفاوتی از آن ها در حال کشف شدن هستند در سال ۲۰۱۰ یکی دیگر از گونه های این میمون پیدا شد و البته به دست برخی از شکارچیان نیز شکار شد و از بین رفت اما دانشمندان بر این اعتقاد هستند که همچنان گونه های دیگری نیز از این میمون وجود دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=36745

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر