3

پرده برداری از دزدی بزرگی که توسط رژیم اسرائیل انجام می گیرد+تصویر

  • کد خبر : 37316
  • ۲۷ تیر ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۹

سایت های خبری از یک دزدی بزرگ که توسط رژیم اسرائیل انجام می گیرد، پرده برداشت. در این مطلب که توسط سایت “الیوم السابع” منتشر و به سرعت در صفحات سایت های اجتماعی منتشر شد

افق نیوز:(ofoghnews.ir) این دو چاه در آب های مصر، در ۱۹۰ کیلومتری شمال منطقه “دمیاط” در شمال سواحل مصر قرار دارند. این درحالی است که این دو چاه در فاصله ۲۳۵ کیلومتری از شهر “حیفا” و ۱۸۰ کیلومتری از شهر “لیماسول” (در قبرس) قرار دارند.

سایت های خبری مصری با انتشار گزارشی، از یک دزدی بزرگ که توسط رژیم اسرائیل انجام می گیرد، پرده برداشت. در این مطلب که توسط سایت “الیوم السابع” منتشر و به سرعت در صفحات سایت های اجتماعی منتشر شد، چنین آمده است:

دو چاه گاز به هم چسبیده با نام “لویاتان” (که رژیم اسرائیل در سال ۲۰۱۰ آن را کشف کرد) و چاه “آفرودیت” دارای حدود ۲۰۰ میلیارد دلار گاز ذخیره هستند.

این دو چاه در آب های مصر، در ۱۹۰ کیلومتری شمال منطقه “دمیاط” در شمال سواحل مصر قرار دارند. این درحالی است که این دو چاه در فاصله ۲۳۵ کیلومتری از شهر “حیفا” و ۱۸۰ کیلومتری از شهر “لیماسول” (در قبرس) قرار دارند.

http://www.youm7.com/News.asp?NewsID=674300
این دو چاه در سمت جنوبی منطقه “اراتوستینس” قرار دارند، منطقه ای که از ۲۰۰ سال قبل از میلاد مسیح ، منطقه ای مصری محسوب می شد.

زمانی که مصر در سال ۲۰۰۳ مرز آبی (دریایی) خود با قبرس را تعیین کرد، [متاسفانه] نقطه شروع مرز خود با رژیم اسرائیل از طرف شرق را تعیین نکرد، بر همین اساس رژیم اسرائیل از سال ۲۰۱۰ استخراج گاز از این چاه را آغاز کرد و پس از آن مرز خود با قبرس را نیز تعیین کرد، اما این کار را تا به امروز با مصر نکرده است.

بر همین اساس، ترسیم مرز آبی مصر با رژیم اسرائیل امری ضروری برای دستیابی به حقوق ملت مصر و عدم به هدر رفتن گاز و دیگر ثروت های مصری، به شمار می رود.

اگر کسی سایت های خبری و روزنامه های یونانی، قبرسی، آمریکایی و اسرائیلی را بررسی کند و مورد کنکاش قرار دهد، خواهد دید که موضوع این چاه های گاز چه اهمیتی برای آنان دارد و چه تعداد مقاله در مورد آن منتشر شده و چه بازدید زیادی از این مقالات شده و از سوی خوانندگان و کاربران اینترنتی نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است (که این امر نشان دهنده ی اهمیت موضوع است).

تابناک
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=37316

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر