1

CD مسکن ویژه تهران هفته آینده منتشر می‌شود

  • کد خبر : 38511
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۹

افق نیوز:(ofoghnews.ir) معاون عمرانی استاندار تهران با اشاره به کاهش یک ساعته آغاز به کار فعالیت ادارات در روزهای پس از شب‌های قدر، گفت: در روزهای چهارشنبه و یکشنبه ۱۸ و ۲۲ مرداد ماه جاری علاوه بر کاهش یک ساعته ادارات که در ماه رمضان اعمال شده یک ساعت دیگر از از ساعات اداری کاسته […]

افق نیوز:(ofoghnews.ir) معاون عمرانی استاندار تهران با اشاره به کاهش یک ساعته آغاز به کار فعالیت ادارات در روزهای پس از شب‌های قدر، گفت: در روزهای چهارشنبه و یکشنبه ۱۸ و ۲۲ مرداد ماه جاری علاوه بر کاهش یک ساعته ادارات که در ماه رمضان اعمال شده یک ساعت دیگر از از ساعات اداری کاسته شده و فعالیت تمامی ادرات از ساعت ۱۰ صبح آغاز می شود.

محمد‌رضا محمودی گفت: بر اساس آخرین تصمیم اتخاذ شده برای نحوه اطلاع‌رسانی در خصوص جزئیات مسکن ویژه پایتخت، اداره کل مسکن شهرسازی استان تهران سی‌دی‌های حاوی اطلاعات و جزئیات کامل این مسکن را از طریق سی‌دی در اختیار خبرگزاری‌ها و مردم قرار خواهد داد.

وی افزود: بر این اساس مقرر شده تمام جزئیات اعم از زمان، نحوه ثبت‌نام، شرایط متقاضیان، میزان وام، قیمت واحدهای در حال ساخت و سایر اطلاعات دیگر از طریق سی‌دی در اختیار خبرگزاری‌ها قرار داده شود و رسانه‌ها این اطلاعات را منتشر کنند.

به گفته معاون عمرانی استاندار تهران، سابقه سکونت ۱۰ ساله در تهران، توانایی بازپرداخت اقساط ماهیانه، استفاده نکردن از تسهیلات بانکی برای دریافت مسکن و متاهل بودن، برخی از شرایطی است که برای متقاضیان مسکن‌های ویژه در نظر گرفته شده است.

محمودی خاطرنشان کرد: این واحدها تفاوت‌هایی را با مسکن مهر دارند که از جمله آنها می‌توان به قرار گرفتن در داخل شهر تهران و قیمت آن اشاره کرد. ضمن آنکه مقرر شده در فاز اولیه، ۱۰۰ هزار واحد این نوع مسکن احداث و در اختیار متقاضیان قرار بگیرد/ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=38511

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر