6

بانک مرکزی نرخ فروش سکه تمام بهار را امروز همزمان با افزایش قیمت‌های جهانی طلا افزایش داد

  • کد خبر : 3864
  • ۰۸ تیر ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۵

امروز نرخ‌های جهانی طلا در بازارهای بین‌المللی افزایش یافته به نحوی که هم‌اکنون هر اونس طلا در این بازارها با قیمت ۱۵۰۵٫۲۷ دلار به فروش می‌رسد. امروز سکه تمام بهار آزادی با قیمت ۴۲۶ هزار و ۴۰۰ تومان در بانک ملی فروخته می‌شود؛ از این قیمت معادل ۴۱۰ هزار تومان نرخ پایه اعلام شده از […]

امروز نرخ‌های جهانی طلا در بازارهای بین‌المللی افزایش یافته به نحوی که هم‌اکنون هر اونس طلا در این بازارها با قیمت ۱۵۰۵٫۲۷ دلار به فروش می‌رسد.
امروز سکه تمام بهار آزادی با قیمت ۴۲۶ هزار و ۴۰۰ تومان در بانک ملی فروخته می‌شود؛ از این قیمت معادل ۴۱۰ هزار تومان نرخ پایه اعلام شده از سوی بانک مرکزی و ۱۶ هزار و ۴۰۰ تومان مالیات برارزش افزوده است.
بانک مرکزی امروز قیمت پایه سکه نیم بهار آزادی را ۲۰۵ هزار تومان تعیین کرده که این نرخ با ۸ هزار و ۲۰۰ تومان مالیات برارزش افزوده با قیمت نهایی ۲۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان در بانک ملی به فروش می‌رسد.
ربع سکه نیز با نرخ پایه ۱۱۶ هزار تومان و مالیات برارزش افزوده ۴ هزار و ۶۴۰ تومانی با قیمت نهایی ۱۲۰ هزار و ۶۴۰ تومان فروخته می‌شود.

دیروز در بانک ملی سکه یک بهار با قیمت ۴۲۴ هزار و ۳۲۰ تومان، نیم سکه با قیمت ۲۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان و سکه ربع بهار آزادی ۱۲۰ هزار و ۱۲۰ تومان فروخته می‌شد.

در بازار داخلی امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار با قیمت ۴۲ هزار و ۲۷۰ تومان برای فروش قیمت گذاری شده است.
صرافی‌ها نیز هم‌اکنون سکه طرح قدیم را با قیمت ۴۵۸ هزار تومان، طرح جدید را ۴۳۲ هزار تومان، نیم سکه را ۲۱۷ هزار تومان،‌ ربع سکه را ۱۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و سکه گرمی را ۷۳ هزار تومان می‌فروشند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=3864

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر