2

از زیرپاکشی درحلقه اپوزیسون تا ازدواج هشتم احمد باطبی+تصاویر

  • کد خبر : 38790
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۹

حلقه وزارت اطلاعات در خارج از کشور با ازدواج «نازلی و باطبی» کامل شده بود، اما هیچ کس انتظار افشای مکالمه محرمانه باطبی را نداشت.

حلقه وزارت اطلاعات در خارج از کشور با ازدواج «نازلی و باطبی» کامل شده بود، اما هیچ کس انتظار افشای مکالمه محرمانه باطبی را نداشت.این فایل صوتی محرمانه از کامپیوتر احمد باطبی به بیرون درز کرد و آبروی همه این حلقه خبرچینان را برد. به گمانم پای خیلی ها وسط باشد. از علیرضا رضایی تا نوشابه امیری، هوشنگ اسدی، سید ابراهیم نبوی و …
نویسنده سایت ضدانقلابی جمهوری ایرانی با توجه به مستندات مرکز اسناد انقلاب اسلامی ایران گزارشی کوتاه از زندگی اسدالله لاجوردی منتشر می کند؛ و اما …

آیا باید بپذیریم که ازدواج نازلی و باطبی بیش از عشق یک خبرچین متاهل به دختری بی گناه و معصوم بوده ؟

سال ۲۰۰۸ همزمان با ورود احمد باطبی به خاک آمریکا، نازلی سلیقه عراقی، دختر رحیم سلیقه عراقی هم به آمریکا میاید تا در دانشگاه «آلاباما» درس بخواند. یک سال بعد توسط زن و شوهری ایرانی که در فرانسه زندگی می کنند، نازلی عراقی به احمد باطبی معرفی می شود، در جریان اعتصاب غذای اکبر گنجی در تابستان ۲۰۰۹، این دو یکدیگر را می بینند و احمد باطبی بدون اینکه با نامزدش «تارا نیازی» حرف بزند، وی را رها کرده و «نازلی عراقی» را نامزد می کند. چند ماه پس از آنم نازلی با تارا نیازی تماس می گیرد و به او اطلاع می دهد که حالا همسر باطبی شده است و از تارا می خواهد که از زندگی اش بیرون برود!

اما چه کسی نازلی سلیقه عراقی را به احمد باطبی معرفی کرد؟

نوشابه امیری

پاسخ روشن است، نوشابه امیری و هوشنگ اسدی

هوشنگ اسدی در روز آنلاین در مقاله زیر عنوان “نازلی سخن گفت” به شرح مبهم ماجرای عروسی احمد باطبی و نازلی سلیقه عراقی در تاریخ ۲۹ آبان ماه ۱۳۸۹، می پردازد. از محسن شیکاگو (محسن سازگارا) هم می گوید که به همین حلقه هر دو سابقه طولانی در همکاری با سازمان امنیت شاه (ساواک) و وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی دارند. پنهان هم نبوده است.

حلقه وزارت اطلاعات در خارج از کشور با ازدواج «نازلی و باطبی» کامل شده بود، اما هیچ کس انتظار افشای مکالمه محرمانه باطبی را نداشت.

یکی از علل اختلافات امیرعباس فخرآور و احمد باطبی، دلایل شخصی است …!

این فایل صوتی محرمانه از کامپیوتر احمد باطبی به بیرون درز کرد و آبروی همه این حلقه خبرچینان را برد. به گمانم پای خیلی ها وسط باشد. از علیرضا رضایی (دلقک لوس دربار اصلاح طلبان) تا نوشابه امیری، هوشنگ اسدی، سید ابراهیم نبوی و بسیاری از آنها که به میانه میدان خواهند پرید یا پریده اند تا از خبرچین آبرو باخته وزارت اطلاعات دفاع کنند. ببینیم نفر بعدی کی به میدان خواهد آمد!

لیلی مظاهری وکیل امور مهاجرت در امریکا و احمد باطبی

البرز

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=38790

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر