3

پیوند اسلام با تجارت در انگلیس+تصویر

  • کد خبر : 39106
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۳:۲۶

“واسطه های متخصص در این بازار تعداد اندکی بیش نیستند”. “ما می خواهیم که استفاده از این برنامه را در سرتاسر انگلستان رواج بدهیم.

متاسفانه در کشور انگلیس خدمات مالی و اقتصادی، اغلب با دین اسلام منطبق نبوده و مسلمانان انگلیس نیازمند چارچوب هایی برای تجارت و انجام امور اقتصادی هستند.
 امکانات جدیدی برای مسلمانان انگلیس فراهم شده که به آنها اجازه می دهد امور مالی خود را  مطابق با شریعت اسلام انجام بدهند.
متاسفانه در کشور انگلیس خدمات مالی و اقتصادی، اغلب با دین اسلام منطبق نبوده و مسلمانان انگلیس نیازمند چارچوب هایی برای تجارت و انجام امور اقتصادی هستند.
“شباب گلفرض” مشاور مالی “شرکت برنامه ریزی مالی امت” در این باره گفت:” نتیجه بیشتر مراودات مالی سنتی انگلیس شامل رسید یا دریافت سود و مواردی از این قبیل برای مسلمانان حرام است. هنگامی که به صورت های مالی مسلمانان نگاه می کنیم، متوجه می شویم که آنها نیازمند درک چگونگی سرمایه گذاری مالی و نحوه محاسبه دریافتی خود هستند.
وی در ادامه اضافه کرد: :” یک خدمت مالی جدید از سوی حسابداران و مشاوران تجاری “گاربوت والیوت” در یورکشایر” تنظیم شده است تا به مسلمانان در جهت مدیریت امور مالی طبق موازین اسلامی کمک کند”.
“سیمون هولت” مدیر عامل این شرکت نیز در همین راستا گفت: “واسطه های متخصص در این بازار تعداد اندکی بیش نیستند”. “ما می خواهیم که استفاده از این برنامه را در سرتاسر انگلستان رواج بدهیم.
گفتنی است که جمعیت مسلمانان انگلیس بین ۲ تا ۳ میلیون نفر است که ۲۵ تا ۳۰ درصد آنها در غرب یوکشایر زندگی می کنند.
باشگاه خبرنگاران
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=39106

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر