3

ضیافت افطاری در بازداشتگاه اوین با دست اندرکاران باشگاه پرسپولیس +تصاویر

  • کد خبر : 39236
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۰:۱۷

مدیر عامل و معاونین باشگاه پرسپولیس به همراه جمعی از پیشکسوتان و بازیکنان تیم، دیشب در ضیافت افطاری که با همکاری باشگاه پرسپولیس و هماهنگی بازداشتگاه اوین برگزار شده بود، حضور پیدا کردند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ مدیر عامل و معاونین باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس به همراه جمعی از پیشکسوتان و بازیکنان تیم، امشب در ضیافت افطاری که با همکاری باشگاه پرسپولیس و هماهنگی بازداشتگاه اوین برگزار شده بود، حضور پیدا کردند.

در جریان این حضور، حاضران ابتدا افطار را در محیطی صمیمی و معنوی صرف کردند و پس از آن در سالن آمفی تئاتر حاضر شدند.

بعد از پایان برنامه افطاری نوبت به بازی فوتسال رسید که در سالن ورزشی بازداشتگاه اوین بین تیم بازداشتگاه و تیم باشگاه برگزار شد.

با شروع بازی فوتسال؛ سردار محمد رویانیان که افطار را در هتل اسپیناس در جمع مسئولان فدراسیون های وزنه برداری و کشتی بود، خود را به سالن رساند.

در بازی فوتسال وحید قلیچ، کاظم سیدعلیخانی، جواد حسن زاده، اسماعیل حلالی و تعدادی از بازیکنان تیم «ب» برای پرسپولیس به میدان رفتند که در نهایت با نتیجه ۷ بر ۴ به پیروزی رسیدند. ابراهیم آشتیانی از پیشکسوتان حاضر در مراسم بود که البته به میدان نرفت.

در مراسم دیشب (پنجشنبه) جمعی از بازیکنان پرسپولیس هم بعد از پایان تمرین راهی بازداشتگاه اوین شدند. مهدی مهدوی کیا، جواد کاظمیان، مهرزاد معدنچی، غلامرضا رضایی، سامان آقازمانی، محسن بنگر، حمیدرضا علی عسگری، امیر عابدزاده و… سرخپوشانی بودند که در این برنامه حضور داشتند.

آنها به دلیل خستگی در تمرین، اواسط بازی فوتبال تصمیم به ترک سالن گرفتند که قبل از آن مهدی مهدوی کیا کاپیتان پرسپولیس به درخواست مدیر عامل باشگاه همراه سرخپوشان به سمت سکوی تماشاگران رفتند که با تشویق های بی امان حاضران روبرو شدند و پس از آن خداحافظی کردند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=39236

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر