1

حکومت عراق مصمم است که زمینه‌ای را برای خروج ساکنان اردوگاه اشرف از عراق فراهم کند.

  • کد خبر : 4024
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۰ - ۸:۰۳

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه،‌ “محمد العسکری ” سخنگوی وزارت دفاع عراق روز پنجشنبه اعلام کرد که عراق به اعضای مجاهدین خلق (منافقین) کمک‌هایی را ارائه می‌دهد تا این کشور را ترک کرده و به کشورهای دیگر بروند. وی که در جریان کنفرانس مطبوعاتی در مرکز وزارت دفاع در بغداد صحبت می‌کرد، […]

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه،‌ “محمد العسکری ” سخنگوی وزارت دفاع عراق روز پنجشنبه اعلام کرد که عراق به اعضای مجاهدین خلق (منافقین) کمک‌هایی را ارائه می‌دهد تا این کشور را ترک کرده و به کشورهای دیگر بروند.

وی که در جریان کنفرانس مطبوعاتی در مرکز وزارت دفاع در بغداد صحبت می‌کرد، گفت: حکومت عراق مصمم است که زمینه‌ای را برای خروج ساکنان اردوگاه اشرف از عراق فراهم کند.

این مقام عراقی از فرار ۵۸ عضو از اعضای مجاهدین خلق که بیشتر آنها از رهبران این اردوگاه بودند خبر داد و گفت که این افراد به نیروهای عراقی پناه‌ برده و خواستار آن شدند که به مکان دیگری منتقل شوند تا زمینه سفر آنها به خارج از عراق فراهم شود.

محمد العسکری گفت که اعضای باقی‌مانده در اردوگاه اشرف، با اکراه و تهدید از سوی رهبران اردوگاه، در این مکان باقی مانده‌اند.

مقامات عراقی بارها تاکید کرده‌اند که اعضای مجاهدین خلق باید تا پایان سال جاری و همراه با نیروهای ارتش آمریکا، از این کشور خارج شوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=4024

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر