1

نیویورک آماده پذیرایی از همجنسگرایان هست + تصاویر

  • کد خبر : 4056
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۸

باراک اوباما پنج شنبه گذشته (۲۳ ژون) با حضور در جنش همجنسگران جهت جمع آوری کمک های مالی برای شرکت در انتخابات آینده اقدام به سخنرانی نمود. رئیس جمهور آمریکا که درصدد پنهان کردن عیوب این عمل شنی برآمده بود و قصد داشت جاذبه برای آن پیداکند چنین ادامه داد: همجنسگرایی نه تنها باعث انتقال […]

باراک اوباما پنج شنبه گذشته (۲۳ ژون) با حضور در جنش همجنسگران جهت جمع آوری کمک های مالی برای شرکت در انتخابات آینده اقدام به سخنرانی نمود. رئیس جمهور آمریکا که درصدد پنهان کردن عیوب این عمل شنی برآمده بود و قصد داشت جاذبه برای آن پیداکند چنین ادامه داد: همجنسگرایی نه تنها باعث انتقال ویروس اچ ای وی (ایدز) نمی شود بلکه باعث کاهش انتقال این ویروس نیز می شود!!!
به گزارش سرویس بین الملل پایگاه ۵۹۸، به نقل از شبکه CNN رئیس جمهور آمریکا پنج شنبه گذشته (۲۳ ژون) با حضور در جنش همجنسگران جهت جمع آوری کمک های مالی برای شرکت در انتخابات آینده اقدام به سخنرانی نمود.

در ابتدای این برنامه که در هتل sherton منهتن با عنوان جاذبه های برجسته همجنسگرایی برگزار گردید، نیل پاتریک هریس بازیگر معروف آمریکا و عضو مشهور همجنسگران، با دعوت از اوباما برای حضور در جایگاه ، میکروفن را در اختیار رئیس جمهور آمریکا قرار داد.



اوباما با بابیان اینکه “من اعتقاد دارم که در این کشور باید زوج های همجنس از حقوق قانونی مشابه زوج های دیگر استفاده نمایند” مورد تشویق حاظران قرار گرفت .

او در ادامه چنین گفت: نیویورک آماده پذیرایی از همجنسگرایان هست و از این پس همجنسگرایی هم در نیویرک قابل اجرا می باشد.

این عدم استفاده اوباما از کلمه ازدواج(همجنسگرایان) باعث اعتراض یکی از حضار گردید و با صدای بلند چندبار پشت سر هم کلمه ازدواج را تکرار نمود و وقفه کوتاهی را در سخنرانی ایجاد نمود.

باراک اوباما در ادامه تبعیض جنسیتی و هویت جنسیتی را محکوم نمود و گفت که همجنسگرایان باید از حقوق یکسانی برخوردار باشند.

رئیس جمهور آمریکا که درصدد پنهان کردن عیوب این عمل شنی برآمده بود و قصد داشت جاذبه برای آن پیداکند چنین ادامه داد: همجنسگرایی نه تنها باعث انتقال ویروس اچ ای وی (ایدز) نمی شود بلکه باعث کاهش انتقال این ویروس نیز می شود!!!



این حمایت بارک اوبا در حالی است که در سال ۲۰۰۸ در جریان مبارزات انتخابی گفته بود «معتقدم ازدواج بین زن و مرد شکل می‌گیرد و برای من به عنوان یک مسیحی نهادی مقدس است»

نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا (سال ۲۰۱۲) باعث شده که اوباما جهت تامین هزینه های تبلیغاتی اش دست به هر کاری بزند حتی حضور شب هنگام در هتل همجنسگرایان و سخنرانی برای آنها!!!


لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=4056

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر