2

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بوشهری به عنوان مدیر جدید حوزه های علمیه معرفی شد

  • کد خبر : 40609
  • ۱۸ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۶

تقویت حوزه های علمیه شهرستان ها و اعزام بیش از ۲۲۰ استاد و مدرس به حوزه های علمیه شهرستان ها از اقدامات و اولویت مهم در ۴ سال گذشته بود.

افق(ofoghnews.ir): همزمان با مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه از خدمات آیت الله مقتدایی در زمان تصدی مدیریت حوزه های علمیه کشور قدردانی و حجت الاسلام والمسلمین حسینی بوشهری به عنوان مدیر جدید حوزه ها معرفی شد.
آیت الله مکارم شیرازی در این مراسم با قدردانی از ۴ سال خدمات آیت الله مقتدایی در مسئولیت مدیریت حوزه های علمیه سراسر کشور برای حجت الاسلام والمسلمین حسینی بوشهری مدیر جدید حوزه های علمیه سراسر کشور توفیق روز افزون در این مراسم سنگین آرزو کرد.
آیت الله مقتدایی مدیر سابق حوزه های علمیه هم در این مراسم با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه های علمیه گفت: تقویت حوزه های علمیه شهرستان ها و اعزام بیش از ۲۲۰ استاد و مدرس به حوزه های علمیه شهرستان ها از اقدامات و اولویت مهم در ۴ سال گذشته بود.
وی ساماندهی مدیران حوزه های علمیه شهرستان ها ، تشکیل ۲۶ شورای علمی حوزوی در این حوزه ها ، تشکیل ۱۷ هزار جلسه درس اخلاق در حوزه ها و نیز آماده سازی مقدمات تشکیل انجمن حامیان تقویت و توسعه حوزه های علمیه برای حفظ استقلال حوزه ها را از مهمترین فعالیت های انجام شده برشمرد.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی بوشهری نیز در این مراسم با تاکید بر ضرورت گسترش تشکیلات حوزه های علمیه متناسب با نیازها و ظرفیت های جدید در عین پرهیز از دیوان سالاری ، تقویت ساده زیستی ، تقویت معاونت های تهذیب ، آموزش و پژوهش ، توسعه کمی و کیفی رشته های تحصیلی حوزه ها ، توجه به نیازهای نخبگان حوزه ، توسعه کرسی های نظریه پردازی و تولید علم و پاسخگویی به شبهات دینی را از اولویت های کاری خود در مدیریت جدید حوزه ها برشمرد.
مدیر جدید حوزه های علمیه کشور گفت: برای افزایش موقوفات ، تجمیع منابع مالی حوزه ها و نیز رفع مشکلات معیشتی و مسکن طلاب اهتمام ویژه خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=40609

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر