1

رئیس جمهور چین :ما نباید قدرتمان را به ابزاری برای کسب منافع شخصی تبدیل کینم.

  • کد خبر : 4067
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۰ - ۲۳:۱۰

هو جین‌تائو تاکید کرد بی‌کفایتی بعضی از اعضای حزب کمونیست باعث بروز مشکلاتی برای دولت چین شده است. با این حال رهبر حزب کمونیست کارنامه و دستاوردهای این حزب از زمان به قدرت رسیدن آن در سال ۱۹۴۹ را ستود. افق – فارس:حزب کمونیست برای بزرگداشت سالگرد تاسیس خود صدها برنامه و مراسم در سرتاسر […]

هو جین‌تائو تاکید کرد بی‌کفایتی بعضی از اعضای حزب کمونیست باعث بروز مشکلاتی برای دولت چین شده است. با این حال رهبر حزب کمونیست کارنامه و دستاوردهای این حزب از زمان به قدرت رسیدن آن در سال ۱۹۴۹ را ستود.
افق – فارس:حزب کمونیست برای بزرگداشت سالگرد تاسیس خود صدها برنامه و مراسم در سرتاسر چین تدارک دیده است. مقامهای دولت چین برنامه‌ریزی برای برگزاری این مراسم سالگرد را از سال ها پیش آغاز کرده اند. در همین ارتباط یک فیلم سینمایی پرهزینه و حماسی نیز با نام آغاز احیای بزرگ با شرکت هنرپیشه‌های مشهور چینی به تازگی روی پرده سینماها رفته است.
از ماه‌ها پیش به کانال‌های تلویزیونی هم دستور داده شده که برنامه‌های تفریحی خود را با پوشش مراسم و برنامه‌های سالگرد جایگزین کنند.
هوجین تائو در سخنرانی ۹۰ دقیقه‌ای خود اذعان کرد حزب کمونیست در گذشته مرتکب اشتباهاتی هم شده است. اما بیشتر زمان نطق او به تشریح دستاوردهای حزب در جریان انقلاب، توسعه و اصلاحات سپری شد. او هشدار داد حزب کمونیست با مشکلات روبه ‌رشدی دست‌به‌گریبان است و بی‌کفایتی بعضی از اعضا و جدایی آنها از مردم باعث بروز مشکلاتی در جامعه شده است.
هوجین تائو که سال آینده از سمت رهبری حزب کمونیست کناره‌گیری می‌کند گفت فساد دولتی باعث از دست رفتن حمایت و اعتماد مردم می شود. ما نباید قدرتمان را به ابزاری برای کسب منافع شخصی تبدیل کینم.
حزب کمونیست از سال ها پیش برنامه‌ای را برای مبارزه با فساد مالی و اداری آغاز کرده و تا کنون چندین مقام ارشد این حزب به دلیل دست داشتن در فساد دولتی اعدام شده‌اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=4067

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر