2

واکنش حنا ربانی به شایعه ازدواجش با فرزند نخست وزیر ترور شده+تصاویر

  • کد خبر : 42182
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۹

یک رسانه غربی به واکنش وزیر خارجه پاکستان درباره شایعه ازدواج با فرزند نخست وزیر ترور شده این کشور و داستان عاشقی اش با وی پرداخت.

افق(ofoghnews.ir):  “حنا ربانی خار” وزیر خارجه پاکستان گزارش هفته نامه بلیتز بنگلادش را که در آن مدعی شده فرزند نخست وزیر ترور شده این کشور عاشقش شده است، تکذیب کرد.

ربانی گزارش هفته نامه بنگلادشی را که در آن ادعا شده وزیر خارجه پاکستان به زودی زندگی مشترکی را با “بیلاوال بوتو-زرداری” رهبر حزب مردم پاکستان ( حزب حاکم ) در سوئیس آغاز می کند، رد کرد.

از زمان انتشار داستان عاشقی ربانی ۳۴ ساله و بیلاوال بوتو زرداری ۲۴ ساله در هفته نامه بلیتز بنگلادش تاکنون بازار شایعات در پاکستان داغ شده و باعث برانگیختن خشم افراد بسیاری شده است.

این هفته نامه بنگلادشی ادعا کرده است که وزیر خارجه متاهل پاکستان که دارای دو فرزند بوده و همسرش “فیروز گلزار” از میلیونرهای پاکستان است به زودی با بیلاوال بوتو-زرداری ازدواج می کند و معمولا با یکدیگر تلفنی صحبت کرده و به همدیگر کارت پستال می فرستند.

هفته نامه بلیتز بنگلادش در گزارش خود مدعی شده که خانم ربانی قصد جدا شدن از همسر خود “فیروز گلزار” و ازدواج با بیلاوال بوتو را دارد.

در ادامه این گزارش آمده که آصف علی زرداری، پدر بیلاوال به شدت با این موضوع مخالفت کرده و تهدید نموده که ربانی را از سمت وزارت خارجه برکنار می کند. اما بیلاوال در پاسخ تهدید کرده که وی نیز از ریاست حزب حاکم پاکستان کناره گیری می کند.

بیلاوال بوتو متولد ۱۹۸۸ فارغ التحصیل دانشگاه آکسفورد انگلیس است. وی پس از مرگ مادرش از سوی سران حزب مردم  که می خواستند رهبری حزب درخاندان محبوب بوتو باقی بماند به عنوان جانشین مادرش انتخاب شد، اما قرار شد تا رسیدن به حد نصاب ۲۵ سالگی پدرش یعنی آصف زرداری نیابتی حزب را اداره کند.

طبق نوشته مطبوعات پاکستان بیلاوال چهره ای خبر ساز است و پیش از این نیز حضور او در برخی مجالس و انتشار عکس هایی که وی را در تفریحات دسته جمعی غیر متعارف نشان می داد برای خاندان بوتو دردسر ساز شده بود.

این شایعات درحالیست که ربانی و همسرش این ادعاها را “سرزنش آمیز” و “مزخرف” خوانده و خود را قربانی توطئه ای عنوان کردند که اغلب طبقات سیاسی اسلام آباد را نشانه می گیرد.

در همین حال شخصیت های معروف حزب مردم پاکستان اعلام کردند که این ادعاها بخشی از توطئه ای است که سازمان اطلاعات داخلی پاکستان موسوم به “آی اس آی” به راه انداخته تا وجهه ربانی را مخدوش کند. زیرا این سازمان از وزیر خارجه پاکستان به خاطر کمک به تحقیقات سازمان ملل در رابطه با بازداشت هزاران نفر توسط نیروهای امنیتی انتقاد کرده است.

در همین حال یکی از مقامات ارشد حزب مردم پاکستان که خواست نامش فاش نشود، به دیلی تلگراف می گوید: سازمان آی اس آی از ربانی خشنود نبوده، زیرا به گفته آنها وزیر خارجه پاکستان از خطوط قرمز عبور کرده است.

این اظهارات درحالیست که دولت پاکستان هنوز در این باره هیچ اظهار رسمی نکرده است.

به نوشته دیلی تلگراف، حنا ربانی خار دختر یکی از ثروتمندان ایالت پنجاب است و هنگامیکه در سال ۲۰۰۴ به عنوان وزیر منصوب شد، گرفتار شایعات بسیار درباره زندگی شخصی خود شده است.

در همان زمان شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه حنا ربانی با نخست وزیر وقت پاکستان ازدواج می کند اما در نهایت وی با فیروز گلزار ازدواج کرد.

حنا ربانی پس از ازدواج با فیروز گلزار در سال ۲۰۰۸ به عنوان نامزد حزب مردم پاکستان معرفی شد و به عنوان وزیر اقتصاد در دولت جدید به رهبری حزب مردم پاکستان منصوب شد.

حنا ربانی وزیر امور خارجه پاکستان، متولد ۱۹ نوامبر سال ۱۹۷۷ است. وی فرزند “نور ربانی ” از سیاستمداران شناخته شده پاکستان و نوه “غلام مصطفی” فرماندار اسبق پنجاب است.

حنا ربانی جوانترین شخص و نخستین زنی است که به وزارت خارجه پاکستان منصوب شده است. وی در سال‌های ۲۰۰۲ و ۲۰۰۸ به عنوان نماینده مجلس عوام پاکستان انتخاب شده و بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱ وزیر امور اقتصادی و دارایی این کشور بود.

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=42182

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر