5

کارنامه سیاه شما در زمان مسئولیت تان و دولت هایتان در آن زمان باید شما را شرمسار کند.

  • کد خبر : 424
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۱:۲۴

افق – واحد مرکزی خبر، مرتضی تمدن درهمایش بزرگ اندیشه سازان کارآفرین افزود: دروغگو کسانی هستند که چشم خود را به واقعیت ها بسته اند و حاضر نیستند حرکت عظیم دولت را ببینند و هرچه می خواهند از تریبون های رسمی کشور اعلام می کنند. وی با اشاره به اینکه این دولت از ابتدا به […]

افق – واحد مرکزی خبر، مرتضی تمدن درهمایش بزرگ اندیشه سازان کارآفرین افزود: دروغگو کسانی هستند که چشم خود را به واقعیت ها بسته اند و حاضر نیستند حرکت عظیم دولت را ببینند و هرچه می خواهند از تریبون های رسمی کشور اعلام می کنند.

وی با اشاره به اینکه این دولت از ابتدا به جنگ کسانی رفته است که به بیت المال دست اندازی کرده اند، گفت: این دولت از ثروت بیت المال برای خود کیسه ندوخت و حساب های بانکی اشراف زادگان را پر نکرد و فرزند و فامیل و آبا و اجداد خود را در حکومت سهم نداد.

استاندار تهران افزود: حاضریم آمار اشتغال زایی سال گذشته را نفر به نفر و با بیان مشخصات کامل چاپ کنیم.

تمدن خطاب به آنهایی که این آمارها را دروغ می پندارند گفت: کارنامه سیاه شما در زمان مسئولیت تان و دولت هایتان و درصد بالای بیکاری در آن زمان باید شما را شرمسار کند.

وی افزود: موضوع و اختلاف نظری در کشور رخ داد و شما روزنه ای پیدا کردید و آمار، خدمات و کارهای وسیع دولت را زیرسوال بردید.

تمدن اضافه کرد: دیروز هم از یکی از تریبون های رسمی کشور همه تلاش های دولت در زمینه اشتغال زیرسوال رفت و ما به کوری چشم دشمنان دولت به همه وعده هایمان عمل خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=424

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. اینتوری شما می گویید پس در ای ۳۰ ساله هیچ کاری نشده انگار دولتهای گذشته جزو این انقلاب نبودن این رو هم باید بدونید بلخره عمر این دولت هم تموم میشه و دولت های اینده نیز کارهای این دولت رو نادیده می گیرند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر