4

زنان شکنجه شده در زندان‌های بحرین

  • کد خبر : 437
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۰:۳۱

طلاب و روحانیون بسیجی سراسر کشور امروز با تجمع در برابر دفتر سازمان ملل متحد در تهران، با محکوم کردن قتل‌عام‌های صورت گرفته در بحرین، لیبی و یمن و کشتار مسلمان آزادی‌خواه این کشورهای اسلامی، بیانیه‌‌ای صادر کردند. در مقدمه این بیانیه آمده است: چندگاهی است که در برخی کشورهای خاورمیانه از جمله لیبی، مصر، […]

طلاب و روحانیون بسیجی سراسر کشور امروز با تجمع در برابر دفتر سازمان ملل متحد در تهران، با محکوم کردن قتل‌عام‌های صورت گرفته در بحرین، لیبی و یمن و کشتار مسلمان آزادی‌خواه این کشورهای اسلامی، بیانیه‌‌ای صادر کردند.

در مقدمه این بیانیه آمده است: چندگاهی است که در برخی کشورهای خاورمیانه از جمله لیبی، مصر، تونس، یمن و بحرین به برکت اسلام و بیداری عمومی اسلامی تحولاتی رخ داده است که وظایفی را برای عموم مسلمانان ایجاد نموده است؛ نقض حقوق بشر، جنایت علیه بشریت و نسل کشی به عنوان شنیع‌ترین جرم دل‌های مسلمانان را خدشه‌دار کرده است.

بیانیه طلاب و روحانیون بسیجی در ادامه تاکید می‌کند: این روزها دیدن صحنه‌های دلخراش و مظلومانه تجاوز زالو صفتان به خانواده‌ها و کشتار مردم بی‌دفاع این کشورها از رسانه‌ها، دل هر انسانی را به درد می‌آورد، نهضت‌های اسلامی و جریان‌های فعال متأثر از متن مردم جوامع اسلامی، شعائر و شعارهای انقلابی ایران مانند جهاد، شهادت و ایثار را به عنوان اصول اساسی مبارزاتی خود پذیرفته‌اند.

پدیده انقلاب اسلامی پس از چند دهه به شکل عملی و عینی، اسلام و جوامع اسلامی را از انزوا و سکون خارج کرد و مردم مسلمان منطقه را نسبت به حق و حقوق و توانایی‌های خود آگاه کرد.

امروز بیداری مردم بحرین، ظلم‌ستیزی مردم یمن، ندای عدالت خواهی مردم لیبی، همه و همه متأثر از دفاع قهرمانانه ملت مظلوم ما در سال‌های انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی نابرابر است و این قیام‌ها معلول یک فرآیندی است که سال‌ها در جریان است.

این بیانیه می‌افزاید: دردمنشی‌های حکومت آل خلیفه که دل در گرو دشمن قسم خورده اسلام، آمریکای خونخوار و جنایتکاران آل سعود دارد دل انسان‌های آزاده جهان را به درد آورده چه ظلم افزون شده‌ای که نه فقط حق فریاد برآوردن ندارند بلکه علاوه بر خفقان اعمال شده توسط رژیم دست نشانده آل خلیفه باید فشار زور و توهین پوتین‌های رژیم سفاک آل سعود را نیز بر سینه‌های مالامال از اندوه خود تحمل کنند.

فریاد کمک خواهی برای مساجد بحرین، ناله‌های زنان شکنجه شده در زندان‌های بحرین، آه مادرانی که فرزندانشان را در راه عدالت و آزادی از دست داده‌اند همه و همه دل هر مسلمانی را می‌رنجاند.

در این بیانیه طلاب و روحانیون بسیجی شرکت کننده در تجمع اعتراض‌آمیز امروز خواستار توجه جدی دولت جمهوری اسلامی ایران و همه سازمان‌های بین‌المللی مدعی دفاع از حقوق بشر و همچنین سازمان کنفرانس اسلامی به موارد زیر شدند:

۱ـ ما طلاب و روحانیون بسیجی ایران اسلامی، از دولت محترم جمهوری اسلامی ایران می‌خواهیم که با اتخاذ یک دیپلماسی فعال و با استفاده از رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) تمام تلاش خود را با تمام اهرم‌هایی که در اختیار دارد به کار برد تا از حقوق مردم مظلوم کشورهای بحرین، یمن و لیبی دفاع نموده و از کشتار مردم و نابودی حرث و نسل جلوگیری نماید.

۲ـ ما طلاب و روحانیون بسیجی ایران اسلامی، از علماء و روحانیون و حوزویان سراسر جهان اسلام می‌خواهیم که با توجه به این دستور نورانی امیرالمومنین علی بن ابی‌‌طالب علیه‌السلام خلیفه مسلمین جهان که می‌فرماید: «ان‌الله تعالی اخذ علی‌العلماء آن لایقاروا علی کظه ظالم و لا شعب مظلوم» با تمام توان از حقوق مردم مظلوم و مسلمان کشورهای بحرین، یمن و لیبی دفاع نموده و فریب تبلیغات دشمن در طائفی خواندن نهضت مردم مظلوم بحرین را نخورده و اجازه ندهند این بحران سیاسی، بحران طائفی قلمداد شده و با استفاده از ظرفیت نفوذ خود در بین اقشار مختلف مردم صدای مظلومیت این مردم را به گوش جهانیان برسانند.

۳ـ ما طلاب و روحانیون بسیجی ایران اسلامی، از تمام فرهیختگان، دانشجویان و دانشگاهیان و آزادیخواهان سراسر جهان می‌خواهیم که با تمام توان و امکان در دنیای واقعی و مجازی و با استفاده از ابزارهای مختلف اطلاع‌رسانی حقیقت را به گوش جهانیان برسانند زیرا هنوز وجدان‌های بیداری در سراسر جهان هستند که می‌‌توان با استفاده از روشنگری و آگاه نمودن آنان با حقایق و واقعیت‌ها صدای مردم مظلوم را در کشورهای بحرین، یمن و لیبی به گوش همکاران رسانند تا وجدان عمومی جهانی بتواند در کنار این آزادیخواهان باشد و حق آنان را از حکام مستبد و جابر و ستمگرشان باز گیرد و مردم از حداقل حقوق سیاسی خود بهره‌مند گردند.

۴ـ ما طلاب و روحانیون بسیجی ایران اسلامی، از همه مردم آزادیخواه جهان می‌خواهیم که با برپایی تظاهرات و اعلام حضور در صحنه به هر شکل ممکن و با نوشتن و گفتن و روشنگری سعی در زنده نگه داشتن این حرکت‌های آزادیخواهانه در کشورهای اسلامی بحرین، یمن و لیبی داشته و آنان را در جهت احقاق حقوق خود کمک نمایند. یقین داریم که وعده الهی در سراسر جهان محقق خواهد شد زیرا که او فرمود ولینصرن الله من ینصره.

۵ ـ ما طلاب و روحانیون بسیجی ایران اسلامی، به صراحت اعلام می‌نماییم با تمام وجود برای احیای هویت اسلامی مسلمانان در سراسر جهان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزیم.

۶ـ ما طلاب و روحانیون بسیجی ایران اسلامی، ضمن اعلام همبستگی با مردم بی‌گناه و ظلم‌ستیز کشورهای بحرین، لیبی و یمن خواستار برکناری فوری و محاکمه دیکتاتور‌های حاکم بر این کشورها هستیم.

۷ـ ما طلاب و روحانیون بسیجی ایران اسلامی، از اعمال خشونت علیه مسلمانان مظلوم کشورهای بحرین، لیبی و یمن اعلام انزجار نموده و خواستار پایان جنگ علیه مردم بی‌دفاع این کشورها هستیم.

۸ـ ما طلاب و روحانیون بسیجی ایران اسلامی، بی‌تفاوتی جامعه جهانی و قدرت‌های به ظاهر حامی حقوق بشر را در فاجعه خونین و تاسف‌بار انسانی در کشورهای بحرین، لیبی و یمن محکوم می‌نماییم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=437

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر