2

افشاگری درباره بانوی اول کاخ الیزه کلیدخورد+تصاویر

  • کد خبر : 43712
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۱ - ۲۲:۱۶

پس از افشای رسوایی های اخلاقی همسر نیکولا سارکوزی رئیس جمهور پیشین فرانسه، این بار روزنامه انگلیسی «دیلی میل» افشاگری درباره بانوی اول کنونی کاخ الیزه را کلید زد.

افق(ofoghnews.ir): روزنامه انگلیسی “دیلی میل” با انتشار گزارشی از بخش‌هایی از گذشته «والری تریرویلر» بانوی اول فرانسه، پرده برداشت. «تریرویلر» که اکنون به دلیل رابطه خود با «فرانسوا اولاند» رئیس‌جمهور فرانسه در کاخ الیزه روزگار می‌گذراند، همسر اولاند نیست و برای اولین بار بانوی اول فرانسوی‌ها هیچ نسبت رسمی با رئیس‌جمهور ندارد.

دیلی‌میل نوشته است که تریرویلر به صورت مشترک معشوقه اولاند و یکی از وزرای متاهل حزب محافظه‌کار به نام «پاتریک دودیجان»، بوده است.

وی در حالی به صورت همزمان با این دو سیاستمدار فرانسوی رابطه داشته، که هنوز از همسر خود جدا نشده بوده و هنوز همسر داشته است.

در عین حال، «فرانسوا اولاند» هم زمانی وارد این مثلث عشقی شده که خود نیز هنوز با «سگولن رویال» همسرش و مادر ۴ فرزندش، در یک خانه زندگی می‌کرده است.

این روزنامه انگلیسی نوشته است این اولین باری است که روابط خصوصی «تریرویلر» و «دودیجان» ۶۸ ساله، علنی می‌شود.

به نوشته دیلی‌میل «تریرویلر» بارها از «دودیجان» خواسته بوده است که از همسری که ۳۰ سال با او زندگی کرده بود، جدا شود و زمانی که دودیجان از این کار سر باز می‌زند، «تریرویلر» که همزمان با اولاند نیز رابطه داشته، روابط خود را با اولاند بیشتر می‌کند.

نکته باورنکردنی آنکه، هم «اولاند» و هم «دودیجان» می‌دانسته‌اند که هر دو با یک نفر رابطه دارند، و این امر را پذیرفته و برای هم احترام خاصی نیز قائل بوده‌اند.

این خبر اولین بار در یک نشریه فرانسوی منتشر شده و در روزهای اخیر در روزنامه‌های مختلف فرانسه از جمله «لافیگارو» نیز بازتاب یافته و رسوایی جدیدی را برای رئیس‌جمهور این کشور رقم زده است.

این اولین بار نیست که چنین رسوایی‌هایی برای روسای جمهور فرانسه رخ می‌دهد. «نیکلا سارکوزی» رئیس‌جمهور سابق فرانسه نیز ضربه زیادی از رسوایی‌های اخلاقی خود خورد. او ۳ بار ازدواج کرد که سومین بار آن با «کارلا برونی» بود. برونی که یکی از مدل‌های معروف فرانسوی بود، بارها اذعان کرده بود که تک‌همسری برایش خسته‌کننده است.

زوج سابق کاخ الیزه هریک بارها هدف اتهامات مختلف اخلاقی قرار گرفتند. ۲ سال قبل هفته‌نامه فرانسوی «ژورنال دو دیمانش» از رابطه سارکوزی با «شانتال جوآنو» وزیر محیط زیست فرانسه و رابطه‌ «کارلا برونی» همسرش با «بنیامین بیولا» خواننده‌ فرانسوی پرده برداشت و اعلام کرد که زوج ریاست جمهوری فرانسه هر دو به یکدیگر خیانت کرده‌اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=43712

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر