6

وجود ۲۷۱ مدرسه هوشمند در حوزه شهر تهران

  • کد خبر : 4529
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۰ - ۲۳:۰۲

سید‌علی یزدی‌خواه امروز در مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه کشوری هوشمند‌سازی مدارس با اشاره به طرح تعطیلی دبستان‌ها در روزهای پنج‌شنبه اظهار داشت: با اجرای این طرح ۹۵٫۵ درصد مدارس ابتدایی تهران از دونوبته به یک‌نوبته تبدیل می‌شود و ۴٫۵ درصد مدارس نیز در نوبت عصر باقی می‌ماند. افق – فارس:وی افزود: از ۶۳ هزار نیروی […]

سید‌علی یزدی‌خواه امروز در مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه کشوری هوشمند‌سازی مدارس با اشاره به طرح تعطیلی دبستان‌ها در روزهای پنج‌شنبه اظهار داشت: با اجرای این طرح ۹۵٫۵ درصد مدارس ابتدایی تهران از دونوبته به یک‌نوبته تبدیل می‌شود و ۴٫۵ درصد مدارس نیز در نوبت عصر باقی می‌ماند.

افق – فارس:وی افزود: از ۶۳ هزار نیروی رسمی آموزش و پرورش تهران، برای ۴۷ هزار نفر کارت‌های «بیمه طلایی» برای سال دوم اجرای این طرح صادر شده است.

یزدی‌خواه در ادامه با اشاره به وجود ۲۷۱ مدرسه هوشمند در حوزه شهر تهران گفت: در بررسی‌های اولیه‌ای که انجام داده‌ایم، نتایج اجرای این طرح به ویژه در بهبود کیفیت آموزشی و ایجاد علاقه‌مندی میان معلمان برای استفاده از آخرین داده‌های آموزشی، بسیار برجسته بوده است.

* امکان ساماندهی بازی‌های رایانه‌ای مخرّب با هوشمندسازی مدارس

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ادامه داد: در حوزه بازی‌های رایانه‌ای در کشور بسیار آسیب‌پذیر هستیم چرا که این بازی‌ها بسیار خشن، مخرّب و ضدفرهنگ دینی ماست، به همین دلیل مدرسه هوشمند علاوه بر کارکرد‌هایی مانند افزایش کیفیت آموزشی و بالا بردن نرخ قبولی دانش‌آموزان، امکان ساماندهی این بازی‌ها را نیز فراهم می‌کند.

وی در پایان تصریح کرد: آموزش و پرورش شهر تهران این ظرفیت را دارد که در صورت تأمین اعتبار، طی ۲ سال آینده تمام مدارس خود را هوشمند‌سازی کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=4529

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر