2

بازداشت مجری سابق رادیو بی‌بی‌سی به اتهام سوءاستفاده جنسی از کودکان

  • کد خبر : 46753
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۷

پلیس انگلیس یکی از مجریان سابق رادیو بی‌بی‌سی را به اتهام سوءاستفاده جنسی از کودکان، در خانه‌اش در «بدفوردشایر» بازداشت کرد.

خبرگزاری فارس: مجری سابق بی‌بی‌سی در رابطه با پرونده سوءاستفاده از کودکان بازداشت شد

به گزارش فارس به نقل از روزنامهایندیپندنت، پلیس انگلیس «دیو لی تراویس» مجری سابق رادیو بی‌بی‌سی را در رابطه با پرونده سوءاستفاده جنسی از کودکان بازداشت کرد. این سومین شخصیت رسانه‌ای انگلیسی است که در جریان بررسی‌های پلیس در پرونده فساد اخلاقی «جیمی سویل» بازداشت شده است.

سویل مجری و ستاره دهه ۷۰ و ۸۰ بی‌بی‌سی است و سال قبل در سن ۸۴ سالگی درگذشته است. با مرگ او ادعاهای زیادی در مورد فساد اخلاقی او مطرح شده و به نحوی که پلیس اعلام کرده است که ۳۰۰ شکایت آزار جنسی کودکان از سویل مطرح است. این پرونده و شائبه اطلاع مدیران بی‌بی‌سی از فساد اخلاقی سویل، به خودی خود بحران بزرگی را برای این شبکه به وجود آورد. به نحوی که افرادی چون «جان سیمپسون» این پرونده را بدترین بحران ۵۰ سال اخیر در بی‌بی‌سی خوانده است.

با به جریان افتادن پرونده فساد اخلاقی سویل، تاکنون نام‌های زیادی در این پرونده مطرح شده که تراویس یکی از این افراد است. وی از مجریان برنامه «بزرگان موسیقی پاپ» شبکه بی‌بی‌سی بوده و بین سال‌های ۱۹۶۸ تا ۱۹۹۳ در این شبکه فعالیت می‌کرده است. او صبح امروز در خانه‌اش در »بدفوردشایر» دستگیر شده است.

«فردی استار» کمدین ۶۹ ساله انگلیسی و «گری گلیتر» ۶۸ ساله، خواننده مشهور موسیقی پاپ انگلیس، دو فرد دیگری هستند که در رابطه با این پرونده و با اتهام سوءاستفاده جنسی از کودکان بازداشت شده‌اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=46753

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر