2

طلوع بیست و دومین سال خورشید کاروان در هلند

  • کد خبر : 46995
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۸

نمایش خورشید کاروان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی مهمان عاشقان حضرت اباعبدالله در کشور هلند خواهد بود.

به گزارش افق و نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی فدک نمایش “خورشید کاروان” به نویسندگی مهدی متوسلی، از نمایش های موسسسه فرهنگی فدک در آذرماه سال جاری در روزهای تاسوعا و عاشورا(هر روز دو اجرا)در کشور هلند اجرا خواهد نمود. این نمایش که بیست و دومین سال اجرای موفق خود را پشت سر می گذارد، به کارگردانی محمود فرهنگ و با نقش آفرینی: انوشیروان ارجمند، فرهاد بشارتی ، اسدالله بابایی و … بر روی صحنه خواهد رفت.

عبدالرضا کیهانی دستیار کارگردان،  علی رضوانی مدیر تولید، مهدی محمدی گریم و حسین عالم بخش طراحی صحنه این نمایش را بر عهده دارند.

خورشید کاروان با اقتباس از داستان مشهور دیر راهب به واقعه پس از عاشورا می پردازد. با توجه به نوع روایت و حکایت آن از وقایع عاشورا و آمیختگی اثر با فضای مسیحیت، این نمایش توانسته است در جهت ایجاد ارتباط با فرهنگ سایر ادیان برای معرفی فرهنگ عاشورا و وقایع تاریخی کربلا نقشی موثری ایفا نماید.

لازم بذکرست نمایش خورشید کاروان در بیست و یک سال گذشته در کشورهای انگلیس (۱۳۸۸)، هلند (۱۳۸۶)، امارات (۱۳۸۹) و بیش از بیست شهر ایران با ۹۳۹ اجرا میزبان ۷۶۸ هزار تماشاچی بوده است

گفتنی است با توجه به اجرای این نمایش در هلند و استقبال بی نظیر مخاطبین از آن، پیش بینی می شود جمعیت کثیری به تماشای این نمایش بنشینند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=46995

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر