1

خطرناکترین شهرهای آمریکا را بشناسید؟+تصاویر

  • کد خبر : 47944
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۱ - ۰:۰۷

آمریکا از جمله کشورها بسیار بزرگ و البته خطرناک دنیا است. همه روزه در این کشور جنایات زیادی از جمله قتل های زنجیره ای و دزدی های زیادی انجام می گیرد.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران به نقل از مجله “فوربس”، به تازگی آمارهایی از جرم و جنایت در این مجله منتشر شده است که در آن خطرناکترین شهرهای آمریکا را مشخص می کند. در این مطلب ۱۰ شهر خطرناک این کشور در سال ۲۰۱۲ را بررسی خواهیم کرد.

“دیترویت”

این شهر در یکی از شمالی ترین نقاط آمریکا و در نزدیکی مرز کانادا قرار دارد. دیترویت به عنوان بزرگترین شهر ایالت میشیگان شناخته می شود و لقب اصلی آن شهر اتومبیل است. این شهر در صدر لیست خطرناکترین شهرهای آمریکا قرار دارد.

آمار خلافکاران در این سال نزدیک به ۲۱۳۷ نفر به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر بوده است و برای چهارمین سال پیاپی به عنوان خطرناک ترین شهر آمریکا انتخاب شده است. بیشتر جنایات این شهر را قتل و سرقت های مسلحانه تشکیل می دهند. میزان بالای جنایت در این شهر نزدیک به ۵ برابر بیشتر از متوسط جهانی است.

“سنت لوئیس”

یکی از شهرهای تقریبا مرکزی در آمریکا و البته دومین شهر بزرگ ایالت میزوری “سنت لوئیس” است. این شهر به عنوان شهر دروازه ها شناخته می شود و یکی از بزرگترین طاق های دنیا نیز در این شهر احداث شده است. این شهر در کل نزدیک به ۳۲۰ هزار نفر جمعیت دارد.

این شهر به عنوان دومین شهر خطرناک آمریکا شناخته می شود و به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر ۱۸۵۷ خلافکار در آن حضور دارد. بیشتر خلاف هایی که در این شهر انجام می شود قاچاق مواد مخدر و قتل است. میزان جنایت ۵۰ درصد از سال ۱۹۹۰ کم شده است اما این شهر همچنان رتبه چهارم را در میان شهرهای با بیشترین قتل را در آمریکا دارد.

“اوکلند”

هشتمین شهربزرگ ایالت کالیفرنیا به عنوان سومین شهر خطرناک دنیا شناخته می شود و نزدیک به ۳۹۵ هزار نفر جمعیت دارد. این شهر در یکی از غربی ترین نقاط آمریکا قرار دارد.

این شهر نیز دارای میزان جرم و جنایت بسیار بالایی است و به ازای ۱۰۰ هزار نفر ۱۶۸۳ مرود خلافکار در این شهر وجود دارد. بسیاری از خلافکاران این شهر نیز در کار قاچاق مواد مخدر هستند و همچنین میزان خشونت نیز بسیار بالا است.  این شهر از نظر دزدی نیز به عنوان اولین شهر این کشور شناخته می شود.

“ممفیس”

ممفیس یکی از بزرگترین شهرهای آمریکاست و در حومه رودخانه میسیسیپی قرار دارد و به شهر رودخانه ملقب شده است. این شهر نزدیک به ۶۲۵ هزار نفر جمعیت دارد.

چهارمین شهر آمریکا از نظر بالا بودن جرم و جنایت دارای آماری ۱۵۸۳ نفری از هر ۱۰۰ هزار نفر است. پلیس ای شهر اعلام کرده است که میزان دزدی و خشونت در این شهر بسیار بالا است و نسبت به سا گذشته تنها ۶۸ مورد جنایت کمتری در این شهر رخ داده است.

“بیرمنگام”

بزرگترین شهر ایالت آلاباما و محلی برای زندگی ۲۱۳ نفر است. این شهر به شهر جادو ملقب شده است و ندیک به ۷۰ درصد از جمعیت آن را سیاهپوستان تشکیل می دهند.

این شهر با داشتن ۱۴۸۳ مورد خلافکار در میان ۱۰۰ هزار نفر به عنوان پنجمین شهر خطرنام آمریکا شناخته می شود و بیشتر خلافکاران آن به دزدی و قاچاق موادمخدر مشغول هستند. این شهر همچنین به عنوان یکی از فقیرترین شهرهای آمریکا نیز شناخته می شود.

“آتالانتا”

بزرگترین شهر ایالت جورجیا با ۴۲۵ هزار نفر جمعیت در رتبه ششم خطرناکترین شهرهای آمریکا قرار دارد. این شهر همچنین میزبان دانشگاه های معروف آمریکا است.

این شهر به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر ۱۴۳۳ مورد جنایات دارد و بیشتر خلافکاران آن نیز به قاچاق مواد مخدر و همچنین قتل مشغول هستند. این شهر نسبت به سال گذشته ۶ درصد افزایش میزان جنایت داشت که بیشتر ان به خاطر قتل ودزدی است.

“بالتیمور”

بالتیمور یکی دیکر از شهرهای بسیار خطرناک در آمریکا است که در رتبه هفتم این لیست جای دارد. این شهر ۶۲۶ هزار نفر جمعیت دارد و به شهر باخانه های بزرگ معروف است.

این شهر دارای یک آمار ۱۴۱۷ نفری از هر ۱۰۰ هزار نفر است که باعث شده است به عنوان هفتمین شهر خطرناک آمریکا تبدیل شود. بیشتر جنایاتی که در این شهر انجام می شود به خاطر فقر است و مواد مخدر نیز در این جایگاه خاصی دارد.

“استاکتون”

ایالت کالیفرنیا یکی از ایالات بزرگ آمریکا است و البته شهر استاکتون شهرخیلی بزرگی در این ایالت نیست. این شهر تنها ۲۹۵ هزار نفر جمعیت دارد.

این شهر جند ماه پیش ورشسته شد و همین باعث شد تا میزان جنایت در آن به طور قابل توجهی افزایش پیدا کند. در این شهر به ازای ۱۰۰ هزار نفر ۱۴۰۸ خلافکار وجود دارد. البته بسیاری فکر میکنند این میزان به مرور افزایش پیدا خواهد کرد.

کلیولند

یکی از شهرهای بسیار بزرگ در ایالت اوهایو آمریکا و با ۳۹ ۷ هزار نفر جمعیت است. این شهر به شهر جنگل ها معروف است ولی به لطافت و زیبایی جنگل نیست.

این شهر در رتبه نهم از خطرناکترین شهرهای آمریکا قرار دارد و ۱۳۶۳ خلافکار به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر دارد. این شهر نیز در آستانه ورشکستگی است و همچنین میزان جنایت در آن در حال افزایش است. بسیاری از موارد مانند دزدی و خشونت رفتاری از سال گشته افزایش چشم گیری داشته است.

“بوفالو”

شهری در ایالت ویسکاسین آمریکا است و البته به خاطر اینکه شهر کوچکی است شاید به نظر آرام و بدون جرم جنایات به نظر برسد اما این شهر در رتبه ۱۰ این لیست قرار دارد.

میزان جنایت در این شهر کوچک ۱۲۳۸ خلافکار در هر ۱۰۰هزار نفر است. نزدیک به ۳۰ درصد از مردم این شهر زیر خط فقر زندگی می کنند و همین امر موجب شده است که میزان قتل و سرقت به طور چشمگیری در این شهر افزایش داشته باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=47944

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر