3

«میلیاردر» در خیابان‌های دارآباد تهران

  • کد خبر : 48943
  • ۰۸ آذر ۱۳۹۱ - ۲۳:۵۹

در حال حاضر تصویربرداری این سریال در خیابان‌های اطراف شرکت خواهد بود تا بخش‌های باقی مانده از ۲۵ قسمت اول این سریال هر چه زودتر آماده پخش شود.

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «میلیاردر» به کارگردانی «علیرضا امینی» در خیابان‌های دارآباد تهران ادامه دارد.

خبرگزاری فارس: پیشروی «میلیاردر» در خیابان‌های دارآباد+تصاویر

«سحر مصیبی» مدیر تولید سریال میلیاردر در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: در حال حاضر تصویربرداری این سریال در خیابان‌های اطراف شرکت خواهد بود تا بخش‌های باقی مانده از ۲۵ قسمت اول این سریال هر چه زودتر آماده پخش شود.

 

به گفته مصیبی تا کنون نیمی از این سریال طنز ۵۰ قسمتی تصویربرداری شده و در حال حاضر گروه مشغول تصویربرداری سکانس‌های باقیمانده از این ۲۵ قسمت هستند که علیرضا امینی کارگردان این سریال با جدیت مشغول ضبط این قسمت‌هاست.

به گزارش فارس، زهیر یاری، نرگس محمدی، سامان گوران، علیرضا کمالی‌نژاد بازیگرانی هستند که مقابل دوربین هستند.

«میلیاردر» داستان جوانی به ظاهر دست و پا چلفتی است که برای پیداکردن کار به هر دری می‌زند تا اینکه در شرکتی که همه چیز بر مبنای پارتی بازی استوار است، استخدام شود. در این شرکت ‌همه اهل زد و بند هستند و اغلب از جایگاهشان سوء استفاده می‌کنند. این پسر ساده دل با کار در این شرکت ناخواسته با خیلی از این افراد در می‌افتد که ماجراهای طنز زیبایی را به همراه می‌آورد.

این سریال که در گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه یک تهیه شده قرار است به زودی از این شبکه پخش شود.

 

بازیگران این سریال عبارتند از: علی پیردوست درنقش دایی هوشنگ، زهیر یاری در نقش بهمن، سحر زکریا در نقش آذر خواهر بهمن و دختر فرجام، محمد رضا  شریفی نیا در نقش فرجام رییس شرکت، عاطفه رضوی در نقش سیمین زن فرجام، علیرضا کمالی نژاد در نقش منصور داماد فرجام، نیما شاهرخ در نقش تیراداد پسر بزرگ، مجید مظفری در نقش ولی پدر بهادر، آرام جعفری در نقش شیرین خواهر بهادر، رامین راستاد در نقش خسرو داماد ولی و فریبا نادری.

عوامل پشت دوربین میلیاردر نیز عبارتند از: نوید میهن دوست: نویسنده/ رامین عباسی‌زاده: تهیه کننده/ علیرضا امینی: کارگردان/، اسماعیل آقاجانی: تصویربرداری/ صدابردار: علی کیان ارثی/ گریم: شهرام خلج/ طراح صحنه: امیرحسین حداد/ طراح لباس: هانیه امیدی/ مدیر تدارکات: حیدر زرقومی/ مدیر تولید: سحر مصیبی/ تدوین: رضا مطهری، صداگذار: نادر بادامچی/ عکاس: حسن ناهی/ دستیار یک و برنامه‌ریز: علی جناب/ دستیار یک فیلمبردار: محمد حیدری.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=48943

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر