3

دستور برکناری سرمربی پرسپولیس از خارج رسید

  • کد خبر : 51513
  • ۲۳ آذر ۱۳۹۱ - ۹:۳۷

با وجود اینکه جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس برای انتخاب سرمربی جدید این تیم، توجه تمام رسانه‌ها را به خود معطوف کرده بود، اما در میان هیاهوی انتخاب یحیی گل محمدی، ایران در رشته‌های پومسه و تنیس روی میز موفق شد به دو عنوان قابل توجه دست یابد.

* نایب قهرمانی عالمیان در تور جهانی
نوشاد عالمیان در مرحله پایانی فینال تورهای جهانی تنیس روی میز با شکست مقابل حریفی از آلمان به عنوان نایب قهرمانی دست یافت. نوشاد عالمیان که توانسته بود به مرحله پایانی فینال تورهای پینگ‌پنگ جهان در بخش زیر ۲۱ سال راه یابد، جمعه در دیدار نهایی این مسابقات به مصاف “پاتریک فرانزیسکا” از آلمان رفت که در پایان با نتیجه‌ ۴ بر یک شکست خورد و به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

* قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا
قرعه‌کشی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۱۳ ظهر پنجشنبه هفته قبل برگزار شد که طی آن تیم استقلال در گروه D به مصاف تیم‌های الهلال عربستان، الریان قطر و العین امارات می‌رود. در گروه C هم سپاهان اصفهان با تیم‌ها الغرافه قطر، الاهلی عربستان و برنده دیدار پلی‌آف النصر امارات – لوکوموتیو ازبکستان همگروه شد و تراکتورسازی تبریز هم که برای نخستین مرتبه در این رقابتها به میدان می‌رود، در گروه A مرحله گروهی با تیم‌های الشباب عربستان، الجیش قطر و الجزیره امارات روبرو خواهد شد.
تیم صبای قم هم در مرحله دوم پلی‌آف روز ۲۱ بهمن ماه در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم به مصاف الشباب امارات می‌رود و در صورت پیروزی در این بازی به گروه B این رقابتها صعود کرده و در آن گروه با تیم‌های لخویا قطر، الاتفاق عربستان و پاختاکور ازبکستان رقابت خواهد کرد.
* کلاه کج به پرسپولیس پیوست
عادل کلاه کج بازیکن نیمکت نشین سپاهان روز شنبه به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست و در تمرینات این تیم حاضر شد. کلاه کج در حالی به پرسپولیس آمد که حضور  او در این تیم جای سئوال دارد. این بازیکن در سپاهان بازیکن ثابت نبود و به رغم کیفیت نه چندان بالا، به یکباره از پرسپولیس سردرآورد.
* بازگشت پر سر و صدای رویانیان
محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بامداد یکشنبه وارد تهران شد. او که یک هفته به ایتالیا سفر کرده بود و در این مدت تفاهم‌نامه‌های همکاری با باشگاه آث میلان به امضا رسانده بود، در حالی به ایران بازگشت که از ایتالیا حکم برکناری ژوزه را داده بود.
* نایب قهرمانی پومسه ایران
هفتمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی جهان که از روز پنجشنبه هفته گذشته با حضور ۵۵۳ تکواندو کار از ۵۳ کشور، در دو بخش بانوان و آقایان و در دو قسمت تیمی و انفرادی در سالن “سن آنتونیو” شهر تونجای کلمبیا برگزار شده بود، با نایب قهرمانی تیم ایران به پایان رسید.
* مسی جاودانه شد
یکشنبه شب تیم فوتبال بارسلونا مقابل تیم بتیس قرار گرفت و با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید، ولی مهمتر از این پیروزی گلزنی لیونل مسی و جاودانه شدن این بازیکن بود. مسی با به ثمر رساندن دو گل در این مسابقه، تعداد گل‌هایش در یکسال را به عدد ۸۶ رساند و رکورد “گِرِد مولر” را بعد از ۴۰ سال شکست. مولر پیش از این ۸۵ گل در طول یکسال به ثمر رسانده بود.
* ژوزه رفت، یحیی سرمربی پرسپولیس شد
جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس از ساعت ۱۱ صبح روز دوشنبه در ساختمان این باشگاه آغاز شد تا درباره برکناری مانوئل ژوزه و انتخاب سرمربی جدید تصمیم گیری شود. محمد رویانیان که در صورت اخراج ژوزه باید چند میلیارد تومان پول به این سرمربی بدهد، در حاشیه این جلسه با احتیاط از رفتن ژوزه صحبت کرد.
او گفت که کمیته فنی نمره قبولی به ژوزه نداده است و به همین خاطر یحیی گل محمدی موقتا سرمربیگری را بر عهده خواهد داشت تا تکلیف ژوزه مشخص شود. رویانیان همچنین گفت که گل محمدی زیر نظر علی پروین کارش را ادامه خواهد داد.
* یک بولیویایی به استقلال پیوست
تیم فوتبال استقلال در نقل و انتقالات نیم فصل دوم دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر یک بازیکن بولیویایی را به خدمت گرفت.  “ویسنته آرزه” که هفته گذشته برای انجام تست های فنی و پزشکی به ایران سفر کرده بود، پس از حضور در تمرینات استقلال روز سه شنبه مورد تایید مسئولان این باشگاه قرار گرفت و قراردادش را با آبی پوشان رسما امضا کرد.
* تساوی ایران برابر عربستان و  بحرین
تیم ملی فوتبال ایران در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های غرب آسیا مقابل عربستان متوقف شد. در این مسابقه که عملکرد شاگردان کارلوس کی‌روش چنگی به دل نمی‌زد دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. ایران در دومین بازی خود شب گذشته (چهارشنبه) به مصاف بحرین رفت که این بازی در نهایت با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید تا تیم ملی ایران برای صعود به مرحله بعد کار سختی پیش رو داشته باشد. این تیم روز شنبه به مصاف یمن خواهد رفت.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=51513

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر