2

شیشه های توهم زا و خانمان سوز

  • کد خبر : 51757
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۱ - ۲۰:۳۳

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از شناسائی و دستگیری فردی که با مصرف مواد مخدر شیشه سه نفر از اعضای خانواده‌اش را به قتل رسانده بود، خبر داد.

با شیشه توهم زدم، بچه‌هایم را سر بریدم!

سرهنگ نورا… ملکی در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر به تشریح جزییات این جنایت هولناک پرداخت. وی تصریح کرد: در بامداد روز دوشنبه ۲۰ آذرماه سال جاری در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شهرستان مبنی بر وقوع قتل در یکی از محلات، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی بهشهر افزود: ماموران با تشکیل اکیپ ویژه بررسی قتل به صحنه جنایت عزیمت و در بررسی های اولیه با جنازه غرق در خون سه نفر از اعضای یک خانواده شامل زنی ۳۰ ساله به همراه دو فرزند سه ساله و دو ساله اش مواجه شده اند. ماموران در ادامه با انجام اقدامات ویژه پلیسی در کمتر از چند دقیقه پدر خانواده به نام”م – پ”۳۲ ساله را که با لباس خونین در نزدیکی محل جنایت حضور داشته، بعنوان مظنون اصلی به قتل دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر افزود:این فرد که دارای سوابق متعدد کیفری ا ز جمله نزاع و درگیری وسرقت بوده در تحقیقات و بازجوئی های فنی پلیس به قتل اعضای خانواده اش اعتراف و اظهار داشت: هیچگونه مشکلی با خانواده ام نداشتم اما پس از مصرف مواد مخدر شیشه و ایجاد اختلالات روانی و توهم دست به این جنایت هولناک زدم. متهم در ادامه تحقیقات با حضور بازپرس ویژه صحنه قتل را تشریح و با توجه به عمق فاجعه موضوع در دست بررسی بیشتر قرار دارد.

فرمانده انتظامی بهشهر با هشدار به خانواده‌ها در تشریح برخی عوارض سوء مصرف مواد مخدر صنعتی اشاره کرد و عنوان داشت: آسیب مغزی ایجاد شده توسط شیشه مشابه تغییرات ایجاد شده در بیماری آلزایمر، سکته مغزی و صرع می‌باشد. وی افزود: ازدست دادن حافظه، بی‌قراری، بی‌خوابی شدید، اختلال در قدرت بینایی، اختلالات اخلاقی، رفتارهای خشونت‌آمیز غیر قابل کنترل، خشکى دهان، پوسیدگی شدید دندان‌ها و ده‌ها عارضه جسمی و روحی دیگر از اثرات زیانبار مصرف مواد مخدرشیشه است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=51757

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر