3

صفار هرندی و آقاتهرانی در ترکیب کمیته وحدت اصولگرایان

  • کد خبر : 5195
  • ۱۹ تیر ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۰

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: بهادر ولی​زاده عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به اینکه کمیته ۱۵ نفره نقطه نظرات اکثریت قریب به اتفاق اصولگرایان را به همراه دارد، گفت: تمامی احزاب اصولگرا بر مدل ۷+۸ برای حضور در انتخابات مجلس اجماع دارند. ولی​زاده در خصوص بهترین مدل حضور اصولگرایان در انتخابات مجلس گفت: […]

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:

بهادر ولی​زاده عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به اینکه کمیته ۱۵ نفره نقطه نظرات اکثریت قریب به اتفاق اصولگرایان را به همراه دارد، گفت: تمامی احزاب اصولگرا بر مدل ۷+۸ برای حضور در انتخابات مجلس اجماع دارند.

ولی​زاده در خصوص بهترین مدل حضور اصولگرایان در انتخابات مجلس گفت: ترکیب ۱۵ نفری و مدل ۷+۸ ترکیب خوبی است چرا که نقطه نظرات اکثریت اصولگرایان را به همراه دارند.

وی افزود: مدل ۷+۸ تقریبا تمامی مجموعه های موثر به اصولگرایی را شامل می شود و به همین دلیل این مدل بهترین و جامع ترین مدل حضور اصولگرایان در مجلس نهم است.

ولی زاده با بیان اینکه محمد رضا باهنر، منوچهر متکی، محمد نبی حبیبی، محسن کوهکن از سوی جبهه پیروان خط امام و رهبری به جامعتین معرفی شده اند تا دو نفر از آنان به عنوان نماینده جبهه پیروان فعالیت خود را در گروه ۸ نفره کمیته وحدت اصولگرایان آغاز کنند، گفت: جمشیدی عضو جامعه مدرسین از کمیته وحدت اصولگرایان حذف و صفارهرندی و آقاتهرانی از رایحه خوش خدمت قدیم که از جریان انحرافی برائت جسته اند به این مدل اضافه شدند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5195

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر