2

هر کسی که بخواهد وارد مجلس یا دولت شود، باید موضع خود را در برابر جریان فتنه ۸۸ مشخص کند.

  • کد خبر : 5580
  • ۲۲ تیر ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۷

سید‌شهاب‌الدین صدر نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی در آستانه ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان، طی سخنانی در جمع جوانان بسیجی در مسجد امام جعفر صادق (ع) ضمن تبریک اعیاد شعبان، اظهار داشت: انتظار ظهور ولی عصر (عج) یکی از امتیازات و نقاط قوت تشیع است اما در کنار آن باید به شناخت […]

سید‌شهاب‌الدین صدر نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی در آستانه ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان، طی سخنانی در جمع جوانان بسیجی در مسجد امام جعفر صادق (ع) ضمن تبریک اعیاد شعبان، اظهار داشت: انتظار ظهور ولی عصر (عج) یکی از امتیازات و نقاط قوت تشیع است اما در کنار آن باید به شناخت امام زمان خود توجه کرد.

وی افزود: شناخت مقدس امام زمان (عج) تکلیف ما است و در این شناخت و انتظار نباید افراط و تفریط صورت گیرد.

نایب رئیس مجلس با بیان اینکه انتظار فرج امام زمان (عج) از آثار امید به آینده در میان شیعیان است، گفت: اگر انسان امید به آینده‌اش را از دست بدهد، زندگی او پوچ شده و وی را به یک بیمار روانی تبدیل می‌کند، بنابراین با وجود فرهنگ ظهور، شیعیان هرگز امید به آینده و شرایط مطلوب را از دست نمی‌دهند.

صدر در ادامه‌ از آزمون‌های الهی که بر سر راه انقلاب اسلامی وجود داشته، به عنوان یک سنت الهی یاد کرد و تصریح کرد: برخی از چهره‌های مطرح دوره‌های مختلف انقلاب در این امتحانات دچار مشکل شدند و این موضوع نشان دهنده اهمیت شناخت دشمن و روش‌‍‌های انقلاب ستیزی آنها از سوی مسئولان و افراد مختلف کشور است.

وی اضافه کرد: امروز کشور اسلامی ما با هدایت و درایت مقام معظم رهبری به سوی تحقق اهداف متعالی خود در تامین عدالت و آزادی اسلامی مصمم و پیشرو است و وقوع انقلاب‌های اسلامی در کشورهای منطقه خود شاهدی بر این ادعا است.

در ادامه این نماینده مردم تهران در خانه ملت در پاسخ به سوالی درباره وضعیت فتنه‌گران انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸، گفت: در این جریان تعدادی از چهره‌ها که در گذشته خدماتی به انقلاب ارائه کرده بودند، از یک آزمون الهی مردود بیرون آمدند و لطماتی را به نظام وارد کرده‌اند اما اکنون تکلیف ما با این جریان و افراد فتنه‌گر مشخص است و هر کسی که بخواهد وارد مجلس یا دولت شود، باید موضع خود را در برابر جریان فتنه ۸۸ مشخص کند.

صدر درباره جریان انحرافی نیز، تصریح کرد: برخی از چهره‌های این جریان افراد کم سواد و بی اطلاعی هستند که اطراف تعدادی از مسئولان را گرفته‌اند و حرف‌های بی‌ربط و بی‌جهتی می‌زنند و نظرات نادرستی را درباره اسلام، امام زمان (عج) و امت اسلامی مطرح می‌کنند که قابل قبول و تحمل نیست.

وی ادامه داد: ما برای دفاع از انقلاب و نظام بهای زیادی پرداخته‌ایم و امروز این انقلاب با رهبری عالمانه و حکیمانه مقام معظم رهبری به کسی اجازه نخواهد داد که فتنه به پا کنند و عموم مردم در تبعیت از رهبری و حرکت در جهت آرمانهای امام و شهدا، تردیدی به دل ندارند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوال یکی از حاضران درباره مدت غیبت رییس جمهور که تحت عنوان دورکاری مطرح شد، اظهار کرد: این اقدام آقای رئییس جمهور اتفاق خوبی نبود و بدعت تازه بدی بود که شکل گرفت. ما باید در تمامی عرصه‌ها و تحت هر شرایطی التزام خود به ولایت مطلقه فقیه را ثابت کنیم.

وی درباره طرح‌های جداسازی جنسیتی در دانشگاه‌های کشور نیز با انتقاد از سیاسی شدن بحث رعایت عفاف و مسایل شرعی در محیط‌های دانشگاهی، خواستار بررسی کارشناسی و اصولی این موضوع در نهادهای مسئول مانند شورای عالی انقلاب فرهنگی شد.

صدر، در ادامه در خصوص موضع‌گیری اخیر محمدرضا خاتمی در برابر سخنان فرمانده سپاه، آن را اهانت به این نهاد و نامناسب توصیف کرد و گفت: سپاه و فرهنگ سپاهی در کشور ما مقدس است و نباید عده‌ای به خود اجازه دهند که به فرماندهان و مسئولان سپاهی با تمام افتخاراتی که برای کشور کسب کرده‌اند، بی‌احترامی کنند.

وی در پایان، به حاضران سفارش کرد از روزها و شب‌های معنوی ماه شعبان در خودسازی و تهذیب نفس کمال بهره را ببرند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5580

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر