3

دستمزد میلیاردی یک بانک به ملی پوش المپیکی

  • کد خبر : 55985
  • ۱۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۳

رییس فدراسیون تنیس‌روی‌میز گفت: در پرداخت دستمزد بانوان نقص داریم و امیدوارم در نشستی که با باشگاه ها برگزار می کنیم این مشکل حل شود.

محمد زارع پور درباره نابرابری دستمزد بانوان و آقایان در تنیس روی میز گفت: این موضوع در تمام فدراسیون ها وجود دارد و در تمام رشته های ورزشی دستمزد بانوان کمتر از آقایان است. این یک واقعیت انکار ناپذیر است.

وی افزود: در رقابت های لیگ، فدراسیون تا حدی می تواند نفوذ داشته باشد و این موضوع تنها درخصوص تنیس روی میز نیست بلکه در تمام رشته های ورزشی مصداق دارد.
رییس فدراسیون تنیس روی میز ادامه داد: نمی توانیم به طور مستقیم به باشگاهی بگوییم، فلان بازیکن را جذب کن و یا با فلان بازیکن چه مقدار قرارداد ببندد. در هیچ رشته ورزشی حتی فوتبال این قضیه پذیرفته شده نیست.
وی در خصوص مبالغ قرارداد بازیکنان مرد تنیس روی میز و تفاوت بین دستمزدها گفت: قضیه تفاوت بین دستمزد بازیکنان مثل قضیه مسی و بارسلونا است. وقتی تمام پینگ پنگ ایران بر این باور هستند که نوشاد عالمیان تافته جدا بافته ای است و همه این باور را دارند که نوشاد بهترین است، پس دستمزد بیشتری را هم می گیرد.

زارع پور تصریح کرد: فکر می کنم نوشاد به خاطر بازی برای یک بانک خصوصی در لیگ ، حدود ۱۰۰ میلیون تومان گرفته است و بازیکنان بعد از نوشاد بین ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان دریافت می کنند و می شود گفت که این رقم بد نیست.

وی افزود: البته بازیکنانی هم داشتیم که در تیم هایی با دستمزد کم جذب شده اند که هم باشگاه ها مقصر هستند و هم خود بازیکنان. آنها به دلیل اینکه تیم را از دست ندهند، پیشنهاد را پذیرفته اند اما ضعف ما در این قضیه در خصوص بانوان بیشتر است.

پانا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=55985

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر