2

پرونده اتهامی عامل جنایت پل مدیریت با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

  • کد خبر : 5673
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۰ - ۸:۳۱

افق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، عصر امروز پرونده اتهامی عامل جنایت پل مدیریت با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. دادستان تهران همچنین با توجه به جریحه‌دار شدن احساسات عمومی، از رئیس محاکم کیفری استان تهران خواست که موضوع رسیدگی به این پرونده به صورت […]

افق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، عصر امروز پرونده اتهامی عامل جنایت پل مدیریت با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.
دادستان تهران همچنین با توجه به جریحه‌دار شدن احساسات عمومی، از رئیس محاکم کیفری استان تهران خواست که موضوع رسیدگی به این پرونده به صورت فوق‌العاده در دستور کار شعبه رسیدگی کننده قرار گیرد.

جعفری دولت آبادی ابراز امیدواری کرد که این پرونده ظرف ۱۰ روز آینده منجر به صدور رأی شود.

در جنایتی که ۱۵ تیرماه سال جاری در پل مدیریت تهران روی داد، فردی دختر دانشجویی را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده و دختر دانشجوی دیگری را نیز با ضربات چاقو مجروح کرده بود.

در پی بروز این جنایت، رسیدگی به این پرونده با توجه به ابعاد اجتماعی آن و تاکید رئیس قوه قضائیه در رسیدگی سریع به این‌گونه جرائم و به دستور دادستان تهران به صورت فوق‌العاده در ناحیه ۲۷ دادسرای امور جنایی رسیدگی و نهایتاً در پی تکمیل تحقیقات، پرونده مذکور امروز با صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست جهت رسیدگی به محاکم کیفری استان تهران ارسال شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5673

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر