3

افتتاح چند طرح بزرگ در آذربایجان شرقی توسط احمدی نژاد

  • کد خبر : 5678
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۳

محمود احمدی‌نژاد که صبح امروز پنج‌شنبه با استقبال بیگ‌زاده استاندار و جمعی از مقامات ارشد محلی وارد فرودگاه تبریز شده دقایقی پیش چند طرح بزرگ صنعتی و تولیدی را مورد بهره‌برداری قرار داد. رئیس جمهور در این سفر پروژه‌ای ابتدا مجتمع کشت و صنعت آذربایجان شرقی خاوری در شبستر شامل گروه صنعتی شیرین عسل با […]

محمود احمدی‌نژاد که صبح امروز پنج‌شنبه با استقبال بیگ‌زاده استاندار و جمعی از مقامات ارشد محلی وارد فرودگاه تبریز شده دقایقی پیش چند طرح بزرگ صنعتی و تولیدی را مورد بهره‌برداری قرار داد.

رئیس جمهور در این سفر پروژه‌ای ابتدا مجتمع کشت و صنعت آذربایجان شرقی خاوری در شبستر شامل گروه صنعتی شیرین عسل با سرمایه گذاری ۶۰ میلیارد ریال و تولید انواع پوره میوه با ظرفیت ۲۵ تن و اشتغالزایی ۱۶۰ نفر، مجتمع تولید کیک و ویفر با یک هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و همچنین یک واحد دامداری با ظرفیت ۵۵ هزار تن شیر در سال و اشتغالزایی ۵۰۰ نفر را افتتاح کرد.

بر اساس این گزارش، مجتمع ذوب فولاد سهند عجب‌شیر با سرمایه گذاری ۱۶۰۰ میلیارد ریال که در زمینی به مساحت ۱۵۰ هکتار احداث شده را به بهره‌برداری رسید.

با بهره‌برداری از مجتمع فولاد عجب‌شیر که برای ۸۰۰ نفر اشتغال زایی دارد، انواع شمش فولادی در ابعاد مختلف با ظرفیت ۵۰۰ هزار تن در سال تولید می‌شود.

رئیس جمهور پس از افتتاح مجتمع کشت و صنعت آذربایجان شرقی خاوری در شبستر و مجتمع ذوب فولاد عجب‌شیر با حضور در شهرستان بناب، مجتمع ریخته‌گری پیوسته فولاد شاهین بناب را افتتاح کرد.

مجتمع فولاد بناب با ظرفیت ۵۵۰ هزار تن در سال و اشتغال زایی برای ۷۰۰ نفر با سرمایه گذاری ۸۰۰ میلیارد ریال احداث شده و قرار است کنار آن یک واحد نیروگاه برق با ظرفیت ۵۰۰ مگاوات احداث و راه‌اندازی شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5678

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر