2

سرقت همراه با تجاوز به زنان با تعارف شیرینی آلوده

  • کد خبر : 5680
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۶

سارقان متعرضی که با تعارف شیرینی آغشته به موادبیهوشی زنان را بیهوش و ضمن سرقت اموال، به آنان تعرض می‌کردند، دستگیر شدند. یگان گشت کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در ۱۵خرداد سالجاری به یک دستگاه خودرو سواری سمند سفید رنگ سرقتی در محدوده مرکزی پایتخت با دوسرنشین به نام‌های «محمد رضا» و «علی» […]

سارقان متعرضی که با تعارف شیرینی آغشته به موادبیهوشی زنان را بیهوش و ضمن سرقت اموال، به آنان تعرض می‌کردند، دستگیر شدند.

یگان گشت کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در ۱۵خرداد سالجاری به یک دستگاه خودرو سواری سمند سفید رنگ سرقتی در محدوده مرکزی پایتخت با دوسرنشین به نام‌های «محمد رضا» و «علی» مشکوک و ضمن توقف، خودرو را به پارکینگ منتقل کردند.

 
دو متهم دستگیرشده در تحقیقات پلیسی ضمن انکار سرقت مدعی شدند که خودرو را از دوستشان به امانت گرفتند.
ماموران در بررسی سیستم ثبت شکایات دریافتند چندی پیش زنی میانسالی از به سرقت رفتن خودروسمند سفید رنگش خبر داده بود که این زن با حضور در پلیس آگاهی به کارآگاهان گفت که سارقان چند روز قبل با بهانه انجام معاملات ملکی، با یک جعبه شیرینی به منزل من آمدند که با خوردن شیرینی بیهوش شده و روز بعد در بیمارستان لقمان به هوش آمدم و پس از آن متوجه شدم که سارقان ضمن تعرض، حدود ۵۰۰ میلیون تومان از اموال منزلم را به سرقت برده و متواری شدند.
کارآگاهان پس ازهماهنگی دادیار شعبه دوم داسرای جنایی تهران در بازرسی از منزل متهم علاوه بر کشف اموال سرقتی حتی شیرینی تازه آغشته به مواد بیهوش‌کننده را نیز به همراه انبوهی از اسناد جعلی و اموال سرقتی متعلق به زن مالباخته کشف کردند.
در روز بعد از دستگیری معلوم شد سه کارگر پارکینگ خودرو بیهوش شده و به بیمارستان لقمان منتقل شدند.
کارآگاهان در بررسی از کارگران پارکینگ دریافتند سارقان هنگامی که خود را در چنگ پلیس دیدند برای فرار از دست پلیس با بیان این ادعا که شیرینی‌ها تازه است و حیف است خراب شود آنان را به ماموران تعارف کردند کارآگاهان پلیس با توجه به این که در حین انجام مأموریت بوده از خوردن شیرینی خودداری کرده و پیشنهاد متهمان را رد کردند. اما کارگران پارکینگ شیرینی‌ها را تحویل گرفته و لحظاتی بعد این سه نفر پس از بیهوشی به بیمارستان منتقل شدند.
با کشف این اموال و حضور زن مالباخته و همچنین وضعیت کارگران پارکینگ، متهمان چاره‌ای جز اعتراف نداشتند و اعتراف کردند که دوست دیگرشان به نام «کامران» با مالباخته از قبل آشنا بود و آنها سعی داشتند تا یک ملک بلاصاحب را با جعل اسناد و با کمک زن مالباخته، به صورت کلاهبرداری به یکی از شهروندان بفروشند که بین آنان اختلاف پیش آمد و در آن روز با رفتن به منزل این زن قصد سرقت و انتقام‌گیری داشتیم.

 

درادامه تحقیق در این پرونده مشخص شد یک نفر دیگر به همین شیوه مورد سرقت قرار گرفته و شاکی پس از بیهوشی مورد تجاوز قرار گرفته است که پرونده شکایت آن در پایگاه ششم پلیس آگاهی در حال بررسی است.
با دعوت از شاکی دوم پرونده، وی متهمان دستگیر شده را شناسایی کرد. این زن به افسر پرونده گفت که یکی از متهمان با همسرم دوست است. این افراد متوجه شدند که من با همسرم اختلاف دارم و شب حادثه با یک جعبه شیرینی به منزلمان آمده بودند تا به اصطلاح ما را آشتی بدهند ما شیرینی نخوردیم و آنها شیرینی را در خانه گذاشته و رفتند. بعد از خوردن شیرینی ما مسموم و بیهوش شدیم.
در شکایت سوم مشابهی معلوم شد متهم اصلی این پرونده یک زن و شوهر را به عنوان میهمان به خانه‌اش دعوت کرده که شوهر این زن بعد از خوردن شیرینی بیهوش اما زن پس از آن که فهمید متهمان قصد تعرض به او را دارند، از آن خانه فرار کرد.
در ادامه رسیدگی متهم سوم این پرونده در پی تلاش کارآگاهان دستگیر شد.
سرهنگ عباسعلی محمدیان رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: متهمان دارای سوابق اتهامی در زمینه‌های جعل و کلاهبرداری و موادمخدر بودند که تحقیقات بیشتر درمورد سایر اتهامات این افراد ادامه دارد.

منبع:  ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5680

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر