4

علی آبادی: این پست مهم ، حاصل تلاش هایم در ورزش ایران است!

  • کد خبر : 5686
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۶

محمد علی آبادی ، رئیس کمیته ملی المپیک می گوید سمت اجرایی جدیدش ، دستاوردی بزرگ برای ورزش ایران است. دقایقی پس از انتخاب محمد علی آبادی به عنوان نایب رئیس شورای المپیک آسیا ، او که حالا بالاترین سمت اجرایی بین المللی در ورزش کشور را بدست آورده در گفت و گویی با خبرآنلاین […]

محمد علی آبادی ، رئیس کمیته ملی المپیک می گوید سمت اجرایی جدیدش ، دستاوردی بزرگ برای ورزش ایران است.

دقایقی پس از انتخاب محمد علی آبادی به عنوان نایب رئیس شورای المپیک آسیا ، او که حالا بالاترین سمت اجرایی بین المللی در ورزش کشور را بدست آورده در گفت و گویی با خبرآنلاین گفت:« فکر می کنم باید قبل از هر چیز این موفقیت بزرگ را به جامعه ورزش کشور تبریک گفت و البته فکر می کنم بدست آمدن این کرسی حاصل یک برنامه ریزی چند ساله است . بخش عمده ای از روندی که سبب شد تا اعضای شورای المپیک آسیا دست به چنین انتخابی بزنند ، رشد و پیشرفتی بود که ورزش ما در سال های اخیر در بخش توسعه فضاهای ورزشی داشت. ما گزارش های مربوط به این پیشرفت را برای مجامع مختلف فرستادیم و این پیشرفت مان مورد توجه بسیاری از این نهادها قرار گرفته بود. از سوی دیگر کاهش رنکینگ ورزش کشور در مسابقات مهمی چون المپیک آسیایی ، رشد چشمگیر و ۷۰۰ درصدی ورزش بانوان در ایران نسبت به بازی های آسیایی قبلی و حضور برابر آنها با اقایان در تورنمنت های ورزشی. توسعه رشته های مدال آور ایران در بازی های آسیایی ، موفقیت مان در رشته های پایه چون دوومیدانی ، تیراندازی و قایقرانی ، همه و همه دست به دست هم دادند تا بتوانیم با رای کشورهای آسیایی به این کرسی مهم که در تاریخ کشورمان سابقه نداشته ، دست پیدا کنیم.»

علی آبادی همچنین از برنامه های ورزش ایران برای بازپس گیری کرسی کشورمان در هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک سخن گفت؛« بی شک یکی از مهمترین هدف های ما حداقل کسب یک کرسی در کمیته بین المللی المپیک است. متاسفانه در ادوار گذشته و با سهل انگاری ، این کرسی مهم را کشورمان از دست داد و حالا باید تلاش زیادی داشته باشیم تا بتوانیم باری دیگر این کرسی را بدست بیاوریم. خوشبختانه تعامل خوبی را با کشورهای مختلف دنیا در بخش ورزش و نهادهای بین المللی ورزشی برقرار کردیم که امیدمان برای دست یابی به چنین جایگاهی را افزایش می دهد.»

او با تکذیب اختلاف نظر میان نمایندگان ایران و رئیس کویتی شورای المپیک آسیا گفت:« اتفاقا ما روباطی سازنده را در همه این سال ها با شیخ حمد و مسئولان ورزش کویت در رخدادهای بین المللی ورزشی داشتیم و همیشه روابط مان بر اساس اعتماد متقابل بوده است.حتی کرسی جدید هم بر اساس همین روابط سازنده برای ورزش کشورمان بدست آمده است.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5686

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر