3

نمایش دلایل اصلی به نتیجه نرسیدن قیام مختار از امشب در سیما

  • کد خبر : 5764
  • ۲۴ تیر ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۵

سه قسمت پایانی سریال «مختارنامه» بخش‌های حساس این سریال تلویزیونی است که طی آن تحلیلی کامل درباره قیام مختار و دلایل به نتیجه نرسیدن یک حرکت عدالت طلبانه مطرح می‌شود. به گزارش برنا، در قسمت ۳۸ این سریال که روز جمعه ۲۴ تیرماه پخش خواهد شد، حلقه محاصره شهر کوفه توسط سپاهیان آل زبیر تنگ […]

سه قسمت پایانی سریال «مختارنامه» بخش‌های حساس این سریال تلویزیونی است که طی آن تحلیلی کامل درباره قیام مختار و دلایل به نتیجه نرسیدن یک حرکت عدالت طلبانه مطرح می‌شود.

به گزارش برنا، در قسمت ۳۸ این سریال که روز جمعه ۲۴ تیرماه پخش خواهد شد، حلقه محاصره شهر کوفه توسط سپاهیان آل زبیر تنگ تر می‌شود و مختار برای شکستن این حلقه محاصره دست به اقداماتی می زند.

مختار در جمع یاران خود در کاخ دارالعماره خاطره‌ای از اولین دیدار خود با مصعب را نیز روایت می کند و با طرح این خاطره، از در و دیوار کاخ دارالعماره خون جوشیده و مصعب و تخت حکومت کوفه در خون غرق می‌شود.

همچنین در این قسمت مخاطبان شاهد یک سکانس جذاب از بازی ماریه (با بازی بهناز جعفری) و ناریه (با بازی نسرین مقانلو) خواهند بود که جنبه های تازه ای از شخصیت همسر اول مختار را نمایش خواهد داد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5764

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر