2

مهدی ها رایگان سفر کنند

  • کد خبر : 5811
  • ۲۵ تیر ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۲

افراد همنام با حضرت مهدی صاحب الزمان(عج) می توانند برای مسافرت با اتوبوس به دفاتر سرپرستی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان تهران در پایانه های مسافربری مراجعه کنند و با ارایه کارت شناسایی ، بلیت رایگان سفر بگیرند. مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان تهران گفت : همزمان […]

افراد همنام با حضرت مهدی صاحب الزمان(عج) می توانند برای مسافرت با اتوبوس به دفاتر سرپرستی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان تهران در پایانه های مسافربری مراجعه کنند و با ارایه کارت شناسایی ، بلیت رایگان سفر بگیرند.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان تهران گفت : همزمان با میلاد حضرت مهدی (عج) در روز نیمه شعبان همه افرادی که نامشان “مهدی” است می توانند از تهران به تمام نقاط کشور به طور رایگان سفر کنند.

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر ، صالحیان افزود : افراد همنام با حضرت مهدی صاحب الزمان(عج) می توانند برای مسافرت با اتوبوس به دفاتر سرپرستی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان تهران در پایانه های مسافربری مراجعه کنند و با ارایه کارت شناسایی ، بلیت رایگان سفر بگیرند.

صالحیان با اشاره به تراکم سفرهای تابستانی در دوره قبل و بعد از ماه رمضان گفت : خدمات رسانی بهتر به مسافران در تمام پایانه ها و جاده های استان در دستور کار است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5811

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر