4

افراد شرور با برخورد قاطع پلیس مواجه می‌شوند

  • کد خبر : 59172
  • ۰۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۰

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: افرادی که بخواهند به شرارت‌هایشان در استان ادامه دهند، با برخورد جدی و قاطع دستگاه‌های قضایی و انتظامی استان مواجه می‌شوند.

سردار «کریم کشوری» در جمع خبرنگاران با بیان این‌که طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به عنوان یکی از طرح‌های راهبردی پلیس استان همواره در طول سال ادامه دارد، اظهار کرد: در پی وقوع برخی زورگیری‌ها، سرقت‌ها و اوباش‌گری‌هایی که در سطح شهر اتفاق می‌افتاد به این نتیجه رسیدیم که با همکاری دستگاه قضایی طرح‌های جدی‌تری را در برخورد با اراذل و اوباش اجرا کنیم.

 

وی افزود: در همین راستا در ۱۰ روز گذشته دو مرحله طرح برخورد با اراذل و اوباش در کرمانشاه اجرا شد که در مرحله‌ی نخست این طرح شمار فراوانی از افراد زورگیر و سارق و افرادی که محکوم و یا متهم فراری بودند دستگیر و برای آنها پرونده تشکیل و به مراجع قضایی تحویل شد.

 

کشوری با موفقیت‌آمیز عنوان کردن اجرای مرحله‌ی دوم طرح برخورد با اراذل و اوباش، از دستگیری شمار فراوانی از اراذل و اوباش در کرمانشاه در عملیات صبح امروز نیروی اننتظامی استان خبر داد.

 

وی با اشاره به حمایت‌های خوب دستگاه قضایی استان از این طرح، ابراز امیدواری کرد افرادی که حتی فکر ایجاد اخلال در کرمانشاه را دارند با مشاهده برخوردهای جدی از تصمیم خود منصرف شوند.

 

کشوری با بیان این‌که بیشتر دستگیری‌ها بر اثر اطلاعات مردمی و همکاری‌هایی است که مردم با نیروی انتظامی دارند، از همکاری مردم استان تشکر و از آنها خواست تا همکاری خود را برای معرفی افراد شرور به پلیس ادامه دهند.منبع ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=59172

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر