3

زیباترین منازل با چشم اندازهای فوق العاده برای چه کسانی است ؟ + تصاویر

  • کد خبر : 6073
  • ۲۸ تیر ۱۳۹۰ - ۸:۵۲

پول نیوز؛ برخی از مدیران عامل جهان در قصر هایی باشکوه و رویایی با امکاناتی بی نظیر اقامت دارند که چشم اندازهایی فوق العاده به اقیانوس، جنگل، کوه، رودخانه و … برای آنها فراهم کرده است که در ادامه این مطلب نگاهی به برخی از این عمارت های رویایی خواهیم داشت. اپرا وینفری، هارپو پروداکشنز […]

پول نیوز؛ برخی از مدیران عامل جهان در قصر هایی باشکوه و رویایی با امکاناتی بی نظیر اقامت دارند که چشم اندازهایی فوق العاده به اقیانوس، جنگل، کوه، رودخانه و … برای آنها فراهم کرده است که در ادامه این مطلب نگاهی به برخی از این عمارت های رویایی خواهیم داشت.

اپرا وینفری، هارپو پروداکشنز

تصویر منزل شخصی اپرا وینفری، هارپو پروداکشن
مکان: مونتسیتو، کالیفرنیا – قیمت: ۵۰ میلیون دلار
مساحت: ۲۳ هزار فوت مربع
دارای ۶ اتاق خواب و ۱۴ حمام
به گزارش پول نیوز؛ در سال ۲۰۱۰ اپرا وینفری یکی از شناخته شده ترین چهره های رسانه ای جهان عمارت فعلی خود در مونتسیتو را خریداری کرد. وی لقب “سرزمین موعود” را برای این مکان در نظر گرفته و بهایی ۵۰ میلیون دلاری را برای خرید آن پرداخته است. این در حالی است که اپرا در این مدت میلیون ها دلار دیگر نیز صرف تغییر و بازسازی بخش های مختلف سرزمین موعود کرده است. ملک مذکور دارای چشم اندازهای بی نظیری به کوهستان و اقیانوس است. اپرا وینفری داشتن چنین مکانی را یکی از آرزوهای خود عنوان کرده است.

هوبرت گوئز، اِد هاردی


مکان: هولمبی هیلز، لس آنجلس – قیمت: ۲۳٫۵ میلیون دلار
مساحت: ۱۷ هزار و ۱۷۱ فوت مربع
دارای ۷ اتاق خواب و ۱۳ حمام
زمانی که مایکل جکسون در سال ۲۰۰۹ فوت کرد وی عمارتی را با کرایه ماهیانه یک صد هزار دلار در اختیار داشت. در واقع مالک آن عمارت هوبرت گوئز بود. وی مدیر عامل اد هاردی است. این عمارت در سال ۲۰۰۲ ساخته شده و همانند یک قلعه فرانسوی طراحی شده است. گوئز در سال ۲۰۰۴ این عمارت را به قیمت ۱۸٫۵ میلیون دلار خریداری کرده اما چندی پیش آن را به قیمت ۳۸ میلیون برای فروش قرار داده بود. با توجه به بالا بودن این مقدار سپس قیمت ۲۸ میلیون دلار و در نهایت ۲۳٫۵ میلیون دلار را برای فروش آن در نظر گرفته است.

مایکل دل، دل


مکان: آستین، تگزاس – قیمت: ۱۸٫۵ میلیون دلار
مساحت: ۳۳ هزار فوت مربع
دارای ۸ اتاق خواب و ۱۳ حمام
مایکل دل مدیر شرکت دل دومین تولید کننده بزرگ کامپیوترهای شخصی در جهان است. عمارت محل اقامت وی در سال ۱۹۹۷ و در زمان اوج شکوفایی دنیای فن آوری ساخته شده است. امکانات رفاهی مختلف از قبیل اتاق کنفرانس، استخر روباز و مسقف، زمین بسکتبال و انواع اتاق های مختلف تنها بخشی از ویژگی های این عمارت مجلل ۳۳ هزار فوت مربعی را که در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار واقع شده است را تشکیل می دهد.

استیو جابز، اپل


مکان: پائولو آلتو، کالیفرنیا – قیمت: ۲٫۶ میلیون دلار
مساحت: ۵ هزار و ۶۷۸ فوت مربع
دارای ۷ اتاق خواب و ۴ حمام
همانند بسیاری دیگر از چهره های سرشناس دنیای فن آوری استیو جابز نیز در کالیفرنیای شمالی اقامت دارد. وی اوقات فراغت خود را در عمارتی ۵ هزار و ۶۷۸ متری که آن را خانه می نامد می گذراند. این مکان در سال ۱۹۲۰ ساخته شده و در زمینی نیم هکتاری واقع شده است

بیل گیتس، مایکروسافت


مکان: مدینا، واشینگتون –  قیمت: ۱۲۲٫۴ میلیون دلار
مساحت: ۵۰٫۰۵۰ فوت مربع
دارای ۸ اتاق خواب و ۲۵ حمام
بیل گیتس ثروتمندترین فرد در آمریکا محسوب می شود. وی تا سال ۲۰۰۲ مدیر عامل مایکروسافت بوده اما در این سال مسئولیت خود را به استیو بالمر واگذار کرد. عمارت شخصی وی علاوه بر اتاق های مختلف دارای ۶ آشپزخانه، اتاق ناهار خوری هزار فوت مربعی، استخر و یک کتابخانه با سقف گنبدی شکل است.

اسکات بوراف، منابع انرژی میلر


مکان: ناکسویل، تنسی – قیمت: ۸٫۵ میلیون دلار
مساحت: ۳۶ هزار و ۷۲۰ فوت مربع
دارای ۸ اتاق خواب و ۱۱ حمام
در سال ۲۰۰۶ همسر بوراف پس از شش سال مبارزه با سرطان جان خود را از دست داد. از این رو اسکات برای آنکه تغییری در زندگی خود ایجاد کرده و فعالیتهایش را از سر بگیرد به ویلا کولینا نقل مکان کرد. این عمارت به دریاچه فورت لودن مشرف بوده و دارای استخر روباز و مسقف است. همچنین چشم اندازی زیبا به کوه های اسموکی و رودخانه تنسی دارد. کتابخانه ای سه طبقه و گاراژی با گنجایش ۷ خودرو از دیگ ویژگی های این عمارت محسوب می شود. قیمت اولیه این مکان ۲۱ میلیون دلار در نظر گرفته شده بود که در نهایت بوراف آن را به قیمت ۸٫۵ میلیون دلار خریداری کرد.

لری اِلیسون، اوراکل


مکان: سان فرانسیسکو – قیمت: ۶٫۴ میلیون دلار
مساحت: ۱۰ هزار و ۷۴۲ فوت مربع
دارای ۵ اتاق خواب و ۶ حمام
مدیر عامل اوراکل دارای شش منزل مسکونی بوده که یکی از آنها در سانفرانسیسکو واقع شده است. الیسون در سال ۱۹۸۸ این مکان را به قیمت ۳٫۹ میلیون دلار خریداری کرده است. علاوه بر ۵ اتاق خواب، این مکان چشم انداز بی نظیری به خلیج سان فرانسیسکو داشته که در سال ۲۰۱۳ می تواند محل مناسبی برای تماشای مسابقات جهانی قایقرانی باشد.

ایوان ویلیامز، تویتر


مکان: سان فرانسیسکو – قیمت: ۲٫۴ میلیون دلار
مساحت: ۳ هزار و یک فوت مربع
دارای ۵ اتاق خواب و ۵ حمام
ایوان ویلیامز موسس و مدیر عامل سابق شبکه اجتماعی تویتر که در حال حاضر تعداد کاربران آن از مرز صد میلیون نفر عبور کرده، است. در واقع وی در مرکز سان فرانسیسکو زندگی می کند. وی به تازگی از پنت هاوسی واقع در منطقه سوما به این محل نقل مکان کرده است. سبک خاص ویکتوریایی خانه های این منطقه یکی از دلایل شهرت آن است. ویلیامز منزل خود را به قیمت ۲٫۴ میلیون دلار خریداری کرده و تنها  ۳ هزار فوت مربع مساحت دارد که نسبت به دیگر چهره های سرشناس در این زمینه منزل کوچکتری را در اختیار دارد.

دنی اِسپنس، پروکورپ اَسوشیتز


مکان: وودلندز، تگزاس – قیمت: ۱۹ میلیون دلار
مساحت: ۳۰ هزار و ۷۱۷ فوت مربع
دارای ۱۰ اتاق خواب و ۱۵ حمام
پروکورپ اَسوشیتز یک شرکت مشاوره و مدیریت در زمینه های انرژی، امور مالی و تولیدی است که از مشتری های مطرح آن می توان به کوکاکولا و موتورولا نام برد. دنی اِسپنس در عمارت مجللی که به آن ملک DanMar گفته می شود و نشان دهنده اول نام وی و همسرش ماریان است اقامت دارد. وی اخیرا این مکان را با قیمتی برابر با ۱۹ میلیون دلار برای فروش گذاشته است. این عمارت در زمینی به مساحت بیش از ۴ هکتار واقع شده و گاراژی با گنجایش ۶ خودرو، استخر و سینمای خانگی بخشی از ویژگی بی شمار آن را تشکیل می دهد.

لئو آپوتکر، اچ پی


مکان: آتِرتون، کالیفرنیا – قیمت: ۷ میلیون دلار
مساحت: ۶ هزار و ۲۸۰ فوت مربع
دارای ۶ اتاق خواب و ۷ حمام
لئو آپوتکر در سپتامبر ۲۰۱۰ به عنوان مدیر عامل شرکت اچ پی برگزیده شد. این شرکت بودجه ای ۴٫۶ میلیون دلاری را برای نقل مکان وی از آلمان به کالیفرنیای آمریکا پیشنهاد کرده و او این پول را برای خرید عمارتی ۷ میلیون دلاری در آترتون مورد استفاده قرار داد. طی سال گذشته یک صد منزل مسکونی در این منطقه با میانگین قیمت ۳ میلیون دلار به فروش رسیده که از این نظر عمارت آپوتکر در میان گران قیمت ترین املاک مسکونی آترتون قرار می گیرد. استخر، اتاق سرگرمی و بازی، کتابخانه و تعداد زیادی اتاق های مختلف بخشی از امکانات این عمارت مسکونی را تشکیل می دهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=6073

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر