2

حواشی های فوتبال لیگ برتر امروز ۹۱/۱۱/۱۰

  • کد خبر : 60872
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۰:۱۰

تیم استقلال که امروز مهمان پیکان است با پیراهن یک‌دست سفید وارد میدان شد آن هم در حالی که برخی بازیکنان این تیم در هوای زمستانی و سرد پیراهن آستین کوتاه پوشیده‌اند. ظاهرا هنوز البسه زمستانی باشگاه آماده نیست. * جواد نکونام در فهرست ۱۸ نفره استقلال حضور نداشت که دلیل این امر پیچیدگی مچ […]

تیم استقلال که امروز مهمان پیکان است با پیراهن یک‌دست سفید وارد میدان شد آن هم در حالی که برخی بازیکنان این تیم در هوای زمستانی و سرد پیراهن آستین کوتاه پوشیده‌اند. ظاهرا هنوز البسه زمستانی باشگاه آماده نیست.
* جواد نکونام در فهرست ۱۸ نفره استقلال حضور نداشت که دلیل این امر پیچیدگی مچ پای کاپیتان تیم ملی عنوان شده است.
* استقلال چند تغییر در ترکیب خود دارد و علی حمودی، پژمان منتظری، آرش برهانی و فرهاد مجیدی نیمکت‌نشین هستند و سیاوش اکبرپور، کاماچو و هاشم بیگ‌زاده در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفتند.
* هواداران استقلال فیروز کریمی را به شدت تشویق کردند. کریمی در گذشته سرمربی استقلال بوده است و اکنون هدایت تیم پیکان را بر عهده دارد.
* حسین آشنا درواز‌ه‌بان پیکان با پیراهن قرمز به میدان آمده که همین مسئله باعث اعتراض تماشاگران استقلال به این بازیکن شد.
* ایمان مبعلی به سمت نیمکت استقلال رفت و با امیر قلعه‌نویی و نیمکت‌نشینان این تیم احوال‌پرسی کرد. داوود حقی نیز از تیم پیکان به سمت امیر قلعه‌نویی آمد.
* امیر قلعه‌نویی به سمت فیروز کریمی رفت و با وی خوش ‌و بش کرد. مجتبی جباری هم به سمت فیروز کریمی رفت و با او خوش و بش کرد.
* حدود ۸ تا ۱۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند که بیشتر در زیر سقف‌ها پناه گرفته‌اند تا خیس نشوند.
* در جایگاه ویژه علی نظری جویباری، مهدی فنونی‌زاده، امین نوروزی، سید مهدی علوی، هادی طباطبایی، امیر عرب، ستار همدانی و ایمان عالمی نشسته‌اند که به دلیل خیس بودن صندلی‌های جایگاه همگی آنها ایستاده بازی را تماشا می‌کنند.
* کارلوس کی‌روش نیز در ورزشگاه حضور دارد و تماشاگر مسابقه است.
* حسن اشجاری، جواد نکونام و ایمان موسوی در فهرست ۱۸ نفره استقلال حضور ندارند.
* هواداران استقلال در نیمه اول دیدار برابر پیکان علیه کارلوس کی‌روش شعار سر دادند و خواستار بازگشت مهدی رحمتی به تیم ملی شدند. آنها همچنین رحمتی را با عنوان “دروازه بان ملی” تشویق می کردند.
* بازیکنان بین دو نیمه به دلیل بارش باران گرم نکردند.
* بازیکنان دو تیم به هنگام تکل زدن از فرصت استفاده می کردند و بیش از حالت طبیعی روی زمین سر می خوردند! این کار بازیکنان در دقایقی، بازی فوتبال را به سرسره بازی شبیه کرده بود.
* هواداران استقلال در دقایق طولانی از نیمه نخست شعارهای تندی علیه سعید شیرینی، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس سر دادند. این سریال شعاردهی علیه تیم های رقیب قطعا فردا هم ادامه خواهد داشت.
* از ابتدای نیمه دوم که فرهاد مجیدی پشت دروازه پیکان خودش را گرم می کرد، هواداران استقلال وی را تشویق می کردند و از گل های زده او به پرسپولیس یاد می کردند.

 

* به مانند دربی بیشتر هوادان استقلال با نشان دادن عدد چهار با دست که نشانه چهار پیروزی پشت سر هم در دربی است با یکدیگر عکس یادگاری می‌گرفتند.

 

* داور چهارم این دیدار ۲ بار تابلوی تعویض را به اشتباه نشان داد.

 

* به هنگام ورود مجیدی به زمین هواداران استقلال شعار “قاتل دربی آمد” را سردادند.

 

* در دقیقه ۷۸ این دیدار پای فرهاد مجیدی به گلزنی باز شد و کاپیتان استقلال با درآوردن پیراهنش و اهدای آن به هواداران این تیم، یک کارت زرد هم بابت شادی گلش از داور گرفت. در این لحظه هواداران استقلال برای گرفتن پیراهن کاپیتان خود به جان هم افتادند! با دخالت نیروی انتظامی تماشاگران استقلال از دعوا برای رسیدن به پیراهن کاپیتان تیم دست کشیدند!
* بعد از گلزنی فرزاد حاتمی، او و عمران زاده شادی گل معروفشان را به نمایش گذاشتند.
* میلاد زنیدپور حتی در لیست ۱۸ نفره تیم پیکان هم قرار نگرفت.
* علی فتح الله زاده در دقایق پایانی بازی از طرف هواداران استقلال تشویق شد.
* هواداران استقلال علیه علی کریمی و علی پروین هم شعار دادند.
* در پایان بازی هم هواداران استقلال با سر دادن شعار امیر خان، فرهاد، استقلال قهرمان از تیمشان تشکر کردند.

جام

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=60872

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر