2

شمسایی: به هیچ عنوان دستیار نمی‌شوم

  • کد خبر : 61111
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۷

حالا مربیان جدید باید روی نیمکت تیم ملی بنشینند تا ببینند چه نیمکت داغی است، ما قبل از جام جهانی به عقیده کارشناسان با حریفان سرسخت و قدرتمندی روبه‌رو بودیم اما چه شد که یک‌شبه تمام این اتفاقات برعکس شد و حریفان آسان شدند.

کاپیتان سابق تیم سابق فوتسال گفت: به هیچ عنوان نمی‌خواهم با مربیگری فعالیت کنم و اگر روزی بخواهم به این عرصه وارد شوم و حتما سرمربی خواهم بود.

خبرگزاری فارس: شمسایی: به هیچ عنوان دستیار نمی‌شوم/ افتخاری: او اعلام آمادگی کند به تیم ملی دعوت می‌شود

کریم منصوری مدیرعامل شهید منصوری قرچک، سید رضا افتخاری سرپرست جدید کمیته فوتسال و محمدرضا حیدریان مربی جدید تیم ملی امید فوتسال شب گذشته در شبکه ورزش حضور یافتند و در خصوص مشکلات و مسائلی که اخیرا در این رشته به وجود آمده بحث و گفت‌‌وگو کردند.

در یکی از قسمت‌های برنامه علی صانعی در خصوص مشکلات و معضلات تیم ملی در جام جهانی صحبت کرد و گفت: حالا مربیان جدید باید روی نیمکت تیم ملی بنشینند تا ببینند چه نیمکت داغی است، ما قبل از جام جهانی به عقیده کارشناسان با حریفان سرسخت و قدرتمندی روبه‌رو بودیم اما چه شد که یک‌شبه تمام این اتفاقات برعکس شد و حریفان آسان شدند.

وی که از انتقادات مربیان گلایه‌مند بود، ادامه داد: مربیان و کارشناسان علیه تیم ملی صحبت کردند در حالی که قبل از آن نظر دیگری داشتند، تمرکز لازم را در جام جهانی نداشتیم و نتوانستیم از فرصت‌های خود استفاده کنیم.

سرمربی سابق تیم ملی با کنایه در مورد شمسایی گفت: او می‌تواند تا ۱۰۰ سالگی به دوران بازیکنی خود ادامه دهد اما به نظرم بهتر است هرچه زودتر خداحافظی کند و به عرصه دیگری در فوتسال بپردازد.

وحید شمسایی که مهمان تلفنی این برنامه بود در مورد اتفاقات اخیر در فوتسال و همچنین صحبت‌های صانعی یادآور شد: به نظرم هم‌اکنون خوب نیست درباره گذشته صحبت کنیم. فکر می‌کنم آقایانی که باعث شدند فوتسال به قهقرا برود و در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا با ناکامی روبه‌رو شدیم دین خود را به مردم ادا کردند و بهتر است برای پیشرفت این رشته تلاش کنیم و محکم‌تر از گذشته قدم برداریم. در برنامه‌ریزی که از گذشته صورت گرفته بود آقایان مرا کنار گذاشتند اما نمی‌دانستند خدایی هم آن بالاست.

وی درباره کادر فنی جدید تیم ملی گفت: به نظرم حیدریان اسطوره بی‌بدیل فوتسال ایران است. او از بزرگان فوتسال است و به نظرم یکی از سه چهار نفری است که در این فوتسال زحمت زیادی کشیده است، حق و شأنش بیش از دستیاری است.

کاپیتان سابق تیم ملی درباره حضورش در تیم ملی یادآور شد: هم‌اکنون در شرایط بسیار آماده‌ای قرار دارم. فکر می‌کنم حتی اگر یک دقیقه هم در جام جهانی بازی می‌کردم مفید بودم. به هر حال هم‌اکنون تلاش می‌کنم خود را در شرایط آماده حفظ کنم و قوی‌تر از قبل نشان دهم.

شمسایی در مورد اینکه افتخاری در نظر دارد او را به عنوان یکی از مربیان به کادر فنی اضافه کند، گفت: افتخاری به من لطف دارد اما من در شرایط بسیار آماده‌ای قرار دارم. نمی‌خواهم به هیچکس توهین و بی‌احترامی کنم اما اگر بخواهم در بخش مربیگری فعالیت کنم به هیچ عنوان با دستیاری شروع نمی‌کنم. کنار دو سه مربی برتر کار کرده‌ام. با مربیان بزرگ کار می‌کنم اما هم‌اکنون می‌توانم به بازی کردن خود ادامه بدهم. شرایط بسیار خوبی دارم و زمانی که متوجه شوم یک درصد نمی‌توانم موفق شوم خودم فوتسال را کنار خواهم گذاشت. در سن ۳۷ سالگی در اوج آمادگی هستم، همانطور که جام جهانی نشان داد بازیکنان باتجربه‌ای چون فالکائو و کیکه می‌توانند عملکرد بسیار خوبی داشته باشند و برای تیم‌شان مفید باشند.

سید رضا افتخاری پس از صحبت‌های شمسایی تصریح کرد: شمسایی یکی از بازیکنان بزرگ کشور است و ایران برای ساختن امثالی چون او هزینه‌های زیادی کرده و هم‌اکنون باید از او استفاده و بهره ببریم. باید گذشته را فراموش کنیم. قبل از اینکه با خود شمسایی صحبت کنم دو جلسه اختصاصی با خسوس در مورد شمسایی صحبت کردم و درباره برنامه‌ریزی و مسائلی که برای دعوت او صورت می‌گیرد پرس و جو کردم.

سرپرست کمیته فوتسال یادآور شد: اگر شمسایی خودش اعلام آمادگی کند او را به تیم ملی دعوت می‌کنیم و هر موقع نتوانست به بازی خود ادامه دهد در کنار مربیان بزرگ در تیم ملی قرار خواهد گرفت.

صادق درودگر رئیس سابق کمیته فوتسال که پشت خط تلفنی برنامه آمد در ابتدا با گلایه از مدیران فوتسال گفت: من پس از اینکه از کمیته فوتسال رفتم چه در زمانی که آقای ترابیان آمد و چه در زمان آقای افتخاری، هیچ مشورتی با من صورت نگرفت. چند سال در این رشته فعالیت کردم و در فوتسال ایران موفقیت‌هایی کسب کردیم، اما شاید این به خاطر بی‌تجربگی من بوده است.

وی در ادامه حضور مربیان خارجی را در تیم ملی صلاح ندانست و خاطرنشان کرد: باید از داشته‌های خود در ایران استفاده کنیم. همچنین از مدیران فوتسالی نیز باید مشورت بگیریم و با تک‌محوری اجازه ندهیم تا فوتسال بیش از این افت کند.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=61111

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر