2

مردم خواهان حضور آیت‌الله هاشمی در انتخابات آینده هستند

  • کد خبر : 63022
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۳

عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت:در حال حاضر تمامی جریانات سیاسی و بسیاری از مردم خواهان حضور آیت‌الله هاشمی در انتخابات آینده هستند.

“محمد هاشمی ” عضو حزب کارگزاران سازندگی درباره حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات آینده گفت: در حال حاضر تمامی جریانات سیاسی و بسیاری از مردم خواهان حضور آیت‌الله هاشمی در انتخابات آینده هستند ولی وی تا به این لحظه درباره ورود به انتخابات صحبتی را انجام نداده است.

وی با اظهار بی‌اطلاعی از حضورآیت‌الله هاشمی در انتخابات آینده افزود: تنها این را می‌دانم که بسیاری از مردم و جریانات سیاسی در حال حاضرآیت‌الله هاشمی را راه نجات ملت می‌دانند.

عضو حزب کارگزاران سازندگی درباره طرح مذاکره با آمریکا اظهار داشت: مذاکره اگر براساس احترام و منافع متقابل باشد اشکالی ندارد اما اگر زور و تحقیر در مذاکره رعایت نشود هیچگاه معنا و مفهومی نخواهد داشت.

هاشمی درباره ورود اصلاح‌طلبان به انتخابات آینده تصریح کرد: تشکل‌ها و احزاب زیر مجموعه این طیف سیاسی باید خودشان درباره ورود به انتخابات تصمیم‌گیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: به عنوان یک عضو فعال در حزب کارگزاران فعالیت می‌کنم اما درباره مواضع حزب در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده شخص کرباسچی به عنوان دبیرکل باید پاسخگو باشد.

yjc.ir

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=63022

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر