2

حقیقت پور رئیس هیات ویژه بررسی حادثه قم شد

  • کد خبر : 63482
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۶

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس از تشکیل هیات ویژه ۴ نفره برای بررسی واقعه روز ۲۲ بهمن قم خبر داد و اعلام کرد در ارتباط با این رویداد ۶ نفر بازداشت شدند.

 اسماعیل حقیقت پور نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر با اشاره به جلسه صبح امروز کمیسیون امنیت ملی در خصوص اتفاقات روز ۲۲ بهمن در قم اظهار داشت: امروز با دعوت از مسئولان امنیت و انتظامی جلسه ای را در کمیسیون تشکیل دادیم.

وی گفت: در این جلسه وزیر کشور و معاونان وی به همراه معاونان وزارت اطلاعات و نیروهای انتظامی حضور داشتند و این موضوع به طور مفصل در کمیسیون بحث شد و دیدگاههای مختلف مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

حقیقت پور تصریح کرد: در نهایت قرار شد کمیسیون امنیت ملی هیات ویژه ای را برای بررسی این موضوع تعیین کند و این هیات از همین امروز با مسئولیت بنده جلسات خود را آغاز می کند.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: در پی واقعه روز ۲۲ بهمن در قم شش نفر بازداشت شدند و اعضای این هیات ویژه متشکل از ۴ نفر از اعضای کمیسیون یعنی آقایان جهانگیر زاده، دواتگری، نقوی حسینی و بنده و یک مشاور دیگر این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

مسئول هیات ویژه رسیدگی به اتفاقات قم گفت: جلسات این هیات ویژه در تهران و قم برگزار می شود و در جلسه امروز در خصوص تعیین وظایف این هیات حدود و ثغور و نحوه ورود به این موضوع بحث و بررسی انجام می گیرد.

وی همچنین در  پاسخ به این سوال که آیا این اتفاق توسط گروه خاصی برنامه ریزی شده بود، گفت: ما فعلا در این خصوص قضاوتی نمی کنیم و بعد از بررسی اسناد و مدارک پیرامون این واقعه قضاوت و اظهار نظرخواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=63482

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. کدوم عوامل!یعنی این همه معترض عوامل محسوب می شن.نمایندگان محترم، معترضین ناخرسندن از بی بصیرتی ! همه میدونن خیانت در امانت عاملی بوده که منجر به چنین رخدادی شده،پس سیاه نمایی نشه بهتره.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر