2

نخستین نمایشگاه بهینه سازی مصرف انرژی در مشهد پایان یافت

  • کد خبر : 6478
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۲

اولین نمایشگاه بهینه سازی مصرف انرژی  خدمات و کالاهای مصرفی استان خراسان رضوی با شرکت ۲۰ غرفه در فضای ۵۰۰ متر مربع وبا حضور تولید کنندگان بخش ساختمان و همکاری کمیسون انرژی استانداری خراسان رضوی در مشهد مقدس پایان یافت . – به گزارش خبرنگار افق از مشهد حاکیست ؛ در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای […]

اولین نمایشگاه بهینه سازی مصرف انرژی  خدمات و کالاهای مصرفی استان خراسان رضوی با شرکت ۲۰ غرفه در فضای ۵۰۰ متر مربع وبا حضور تولید کنندگان بخش ساختمان و همکاری کمیسون انرژی استانداری خراسان رضوی در مشهد مقدس پایان یافت .


به گزارش خبرنگار افق از مشهد حاکیست ؛ در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای مربوط به انرژی و راههای بهره گیری و هدففمند سازی آن ارائه شد . از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه ، ارائه مدل صرفه جویی در بخشهای مختلف به مردم در راستای قانون هدفمند سازی ، معرفی کالاهای مصرفی در بعد انرژی و تغییر فرهنگ مصرف بود .

گزارشگر افق در مشهد مقدس – در حاشیه نمایشگاه با چندین غرفه مصاحبه و گفتگو انجام داده است که در خبر های قبلی به یکی از آنان پرداخته شد .

در ادامه ، مدیر عامل کارخانه سنگ کف فرآوری شده ایران ( اسپروز استون )  به خبرنگار ما گفت : نخستین سنگ کف فرآوری در خاورمیانه رونمایی گردید . علی عرفانیان افزود : این سنگ کف فرآوری شده از نوع الیاف پلیمری ، ضد ترک ، ضد خش، حشره گریز و مقاوم در برابر سرما و گرما است .

غرفه بعدی شرکت مهرسا رویا اندیشان بود که مبتکر آبگرمکن خورشیدی است . مهدی محجوب اضافه کرد : با تکیه بردانش و تجربه چندین ساله اعضا با هدف توسعه کاربردی انرژی های تجدید پذیر و پاک و ارائه راهکارهای فنی و اقتصادی مرتبط بنیان نهاده شده است .

شرکت مهندسی الکترونیک بهرشد دیگر غرفه ای بود که ابراهیم صفایی مد یر تحقیق و توسعه  در این زمینه اظهار داشت : رسوب آب یکی از مهمترین عوامل فرسایش تاسیسات حرارتی و برودتی ساختمانهاست . روش های رسوب زدایی فعلی ، بسیار گرانبها ، موقتی ، وقتگیر و آلوده کننده محیط زیست می باشد . استفاده از ضد رسوبهای الکترونیکی ، تکنولوژی روز جهان درزمینه مبارزه با رسوب در تاسیسات به شمار میرود که از سال ۱۹۹۵ توسط سازمان فضایی آمریکا (NASA ) نیز به کار گرفته شده است .

شرکت بسپار سازه شرق غرفه دیکریست که جواد آخوند زاده مسئول دپارتمان عنوان نمود : با استفاده از تجهیزات نوین و ماشین آلات پیشرفته و اتوماتیک قادر به تولید انواع شیشه های چند جداره (سفید، رنگی و رفلکس ) می باشد . استفاده از ماشین آلات پیشرفته سبب میشود تا محصول نهایی با کیفیت بسیار مطلوب و مطابق با استانداردهای معتبر جهانی با نام تجاری شیشه چند جداره آک در اختیار مصرف کننده قرار گیرد .

شرکت تولیدی و صنعتی گرم ایران میهمان بعدی ما بود که ایمان ایمانی مدیر تحقیق و توسعه خاطر نشان ساخت : یکی از بزرگترین تولید کنندگان مشعلهای خانگی و صنعتی و رادیاتورهای آ لومینیومی برای اولین بار در کشور اقدام به طراحی و ساخت مشعلهای premix با راندمان بالا و صدای کم نموده است . این مشعل مجهز به تکنولوژی پیش مخلوط سوخت و هواست و در صورتی که جایگزین مشعلهای خانگی شود حدود ۴۰ % در کاهش مصرف سوخت مؤثر خواهد بود .

شرکت مهندسان و فنا وران برتر نیوسان مهمان دیگر گفتگوی ما بود که رضا خدادادیان مدیر عامل از فعالیت خود در تولید و عرضه انواع  نماهای پلیمری جهت ساختمان و معرفی محصولات و مزایای استفاده از آن اشاره کرد .

گروه صنعتی ساختمانی روماک ابنیه پارس با ارئه ی خدمات نوین فنی مهندسی و تکنولوژی مصالح مدرن به مدیر عاملی علیرضا آ شمند است ؛ نسل جدید کپسول های آتش نشانی ( نماینده انحصاری منجا فوکو در خراسان رضوی )                                                                                                                  ” بدون تاریخ انقضا و بدون نیاز به شارژ سالانه و قابلیت شارژ مجدد و سازگار با محیط زیست بدون هیچ گونه اثر آلودگی و پسماند از معرفی این شرکت می باشد .  “

آویسا (شرکت فناوران انرژی های سبز ) تولید کننده ی نسل جدید انواع آبگرمکن های خورشیدی ؛ رضا باقرپور مدیر فروش  به افق گفت : از مزایای آن ، تامین آب گرم مصرفی در هر ساعت از شبانه روز و ۶۰ تا ۸۰% کاهش هزینه مصرف سوخت .

گروه صنعتی سبز گستر آسیا ( پیشرو در کیفیت برتر سیستمهای گرمایشی ) حامد عظیمی نماینده شرکت افزود : ویژگیهای کلی دستگاه با نوع های مختلف در خور توجه هست .

شبکه اطلاع رسانی صنوف مسکن ایران (صما ) ماهنامه ای را با نام  ساختمان و پلیمر (انبوه سازان ایران  ) منتشر می کند که با هدف آگاه سازی و ایجاد بستر های مناسب جهت جذب سرمایه گذاری در پروژه های عمرانی و تامین مصالح با کیفیت و قیمت خوب برای طرح های انبوه سازی از حدود ۷ سال پیش با مدیریت سعید ظریف آغاز کرد و دفتر نمایندگی شرق کشور در شهر مقدس مشهد است .

و آخرین مصاحبه افق با مرضیه قانع مدیر داخلی شرکت نامیکاران است که وی می گوید : این گروه در سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را در زمینه واردات انواع پروفیل های ساخت کامرلینگ آلمان و سیستمهای یراق آلات پیشرفته روتو و زیگینای آلمان آغاز نموده است  و توانسته محصولات خود را به بالا ترین سطح کیفیت و مطابق با استانداردهای روز اروپا برساند .

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=6478

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام لطفا جهت دریافت اطلاعات به روز در مورد بهینه سازی ، دستگاههای مرتبط به خصوص خانگی و دورههای آموزشی راهنمائی فرمائید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر