1

افزایش مستمری مددجویان و معلولان کشور در سال جاری

  • کد خبر : 6497
  • ۳۱ تیر ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۹

احمد اسفند‌یاری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا» در خصوص افزایش مستمری مددجویان و معلولان اظهار داشت: امسال مستمری‌ این افراد حدود ۲۰ درصد افزایش یافته است که پس از تأمین اعتبار در شهریور به آنها پرداخت می‌شود. وی اضافه کرد: مستمری معلولان و مددجویان بهزیستی به صورت منظم در سال جاری […]

احمد اسفند‌یاری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا» در خصوص افزایش مستمری مددجویان و معلولان اظهار داشت: امسال مستمری‌ این افراد حدود ۲۰ درصد افزایش یافته است که پس از تأمین اعتبار در شهریور به آنها پرداخت می‌شود.

وی اضافه کرد: مستمری معلولان و مددجویان بهزیستی به صورت منظم در سال جاری پرداخت شده است و تنها مستمری تیر باید به آنها پرداخت شود.

اسفند‌یاری در ادامه تأکید کرد: در ماه مبارک رمضان نیز بنا داریم با همکاری خیرین سبد کالایی را تهیه کرده و در اختیار جامعه هدف سازمان بهزیستی قرار دهیم.

سرپرست سازمان بهزیستی کشور در خصوص ثبت‌نام از معلولان و مددجویان واجد‌ شرایط جهت اشتغال گفت: هم‌اکنون این افراد می‌توانند در سایت مخصوص اشتغال ثبت‌نام کنند که پس از بررسی نهایی، اسامی این افراد مشخص و جهت اشتغال معرفی می‌شوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=6497

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر