4

احسان حدادی در مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ بارسلونا اسپانیا به عنوان چهارم رسید.

  • کد خبر : 6545
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۹:۳۹

احسان حدادی در مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ بارسلونا اسپانیا به عنوان چهارم رسید. به گزارش خبرنگار مهر، هفدهمین دوره رقابت‌های دوومیدانی  جایزه بزرگ بارسلونا جمعه شب در ورزشگاه المپیک بارسلون برگزار شد که  در جریان این رقابتها احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک ایران و آسیا به عنوان چهارمی دست یافت. در این مسابقه، احسان حدادی […]

احسان حدادی در مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ بارسلونا اسپانیا به عنوان چهارم رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، هفدهمین دوره رقابت‌های دوومیدانی  جایزه بزرگ بارسلونا جمعه شب در ورزشگاه المپیک بارسلون برگزار شد که  در جریان این رقابتها احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک ایران و آسیا به عنوان چهارمی دست یافت.

در این مسابقه، احسان حدادی در همان پرتاب اول موفق به ثبت رکورد ۶۳ متر و ۵۹ سانتی متر کرد تا تنها با فاصله ۶ سانتی متر عنوان سوم را از دست داده و به مقام چهارم برسد. وی در پرتاب دوم ۶۳ متر و ۲ سانتی متر دیسک را در ورزشگاه المپیک این شهر به پرواز درآورد.

حدادی در پرتاب سوم رکورد ۶۳ متر و ۶ سانتی و در پرتاب چهارم با ۱۱ متر و ۶۹ سانتی متر را ثبت کرد. وی در پرتاب پنجم و ششم خود هم به ترتیب دیسک را به میزان ۵۹ متر و ۷۳ سانتی متر و ۶۱متر و ۸۴ سانتی متر پرتاب کرد.

در این ماده “فرانک کاساناس” از اسپانیا با ۶۵ متر و ۶۸ سانتی متر در میان ۱۰ شرکت کننده به مقام اول رسید. “ماریو پستانو” از اسپانیا با ۶۴ متر و ۴۳ سانتی متر دوم و “بن هاراداین” از استرالیا با ۶۳ متر و۶۵ سانتی متر در رده سوم ایستاد.

احسان حدادی پیش از این در مسابقات بین المللی قطر و هلند هم به عنوان چهارم رسیده بود. وی اواسط تیرماه در رقابتهای دوومیدانی قهرمانی آسیا با رکورد ۶۲ متر و ۲۷ سانتی متر چهارمین مدال طلای خود را در آسیا بدست آورد.

هفدهمین دوره مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ بارسلونا در ۱۱ ماده مردان و ۸ ماده زنان ۳۱ تیرماه در ورزشگاه المپیک بارسلون برگزار شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=6545

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر