3

احتمال تغییر مدیران عامل دو خودروساز بزرگ کشور وجود دارد

  • کد خبر : 65753
  • ۰۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۵

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: احتمال تغییر مدیران عامل دو خودروساز بزرگ کشور وجود دارد.

غلامرضا شافعی در حاشیه همایش تعالی سازمانی در جمع خبرنگاران با اشاره به تغییر در هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا، اظهارداشت: احتمال تغییر مدیر عامل این گروه خودروسازی وجود دارد.

شافعی افزود: طبق قانون، هیات مدیره جدید سایپا می‌تواند در صورت نیاز، فرد دیگری را به عنوان مدیرعامل این گروه خودروسازی انتخاب کند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا احتمال تغییر مدیر عامل ایران خودرو نیز وجود دارد؟ گفت: قرار است جلسه هیات مدیره گروه خودروسازی ایران خودرو هم برگزار شود که بر این اساس ، ممکن است در صورت نیاز، تغییراتی نیز در این شرکت رقم بخورد.

محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور شنبه شب با انتقاد از قیمت‌های فعلی خودرو در بازار، از مسئولان مربوطه درخواست کرد تا قیمتها را به حالت تعادلی بازگردانند، بر همین اساس مهدی غضنفری، وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز دستور بازنگری در قیمت خودرو را به سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان صادر کرده است.

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=65753

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. واقعا متاسفم که بعنوان یک ایرانی سالها با حمایت وپشتیبانی از خودرو ملی جان ومال خودرا قرادبانی این صنعت کردم به امید اینکه یک روزی به ان افتخار کنم ومنتظر ان باشم که در دوران سخت در کنار مردم خود باشد اما افسوس تب مال اندوزی مسئولین ودست اندرکاران ان اینچنین در این دوران سخت پشت ملت ایران را خالی کرد انهم ملتی که باتمام وجود این فرزند نارس را به اینجا رساند ایامال وسود ارزش اینو داره که حمایت این مردم متحد ومبارز را بدرد بیاورید ؟انشاالله بتوانید با انجام این ریزشها وتغیرات مجددا با ملت شهید پرورایران اشتی کنید.یادتان نرود مردم ایران قانون نپ را(یک گام به عقب ودوگام بجلو)را از شما انتظار دارند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر