2

نوسان در قیمت مرغ گرم

  • کد خبر : 65906
  • ۰۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۹

بازار مرغ این روزها با نوسان در قیمت‌ها همراه بوده، به طوری که قیمت آن در مناطق مختلف شهر، میادین، نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا، مراکز خرید و واحد‌های صنفی مختلف از ۴۸۰۰ تا ۶۵۰۰ تومان متغیر است.

به گزارش افق طی هفته‌های گذشته همزمان با روند افزایشی قیمت مرغ در سطح شهر، وزارت صنعت معدن و تجارت تلاش کرد با آزاد سازی ذخیره مرغ، کنترل بازار را در دست گیرد. مرغ‌های ذخیره شده ابتدا با قیمت ۵۱۰۰ تومان در میادین، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و واحد‌های صنفی مختلف در بین مردم توزیع شد ولی در نهایت به دلیل عدم توقف رشد قیمت‌ مرغ در بازار آزاد، مسئولان این وزارتخانه نصمیم گرفتند قیمت مرغ منجمد توزیع شده را تا ۴۸۰۰ تومان کاهش دهند و اعلام کردند تا زمانی که قیمت مرغ به نرخ مصوب آن نرسد توزیع مرغ منجمد متوقف نمی‌شود.
در همین راستا، حسن رادمرد، معاون وزیر صنعت معدن و تجارت اظهار کرده تا زمانی که قیمت مرغ تعدیل نشود توزیع مرغ منجمد ادامه خواهد داشت.به گفته وی، براساس قیمت‌های مصوب قیمت توزیع مرغ گرم در کشور باید بین ۵۱۰۰ تا ۵۲۰۰ تومان باشد ولی در حال حاضر متوسط قیمت آن در کل کشور ۵۴۰۰ تومان است.

 در حالی به گفته رادمرد قیمت مرغ در بازار روند نزولی دارد که گزارش‌های میدانی خبرنگار ایسنا حاکی از آن است که دامنه قیمت هر کیلو مرغ در سطح شهر از ۵۸۰۰ تومان در خیابان پیروزی تا ۶۵۰۰ تومان در مرغ فروشی‌های حوالی خیابان انقلاب نوسان دارد.
 بر این اساس، می‌توان گفت هرچند قیمت مصوب هر کیلو مرغ گرم ۵۱۰۰ تا ۵۲۰۰ تومان است ولی مراکز مختلف فروش از میادین گرفه تا عمده‌فروشان و واحد‌های صنفی مختلف هر کدام مرغ را با نرخ‌های متفاتی در بین مردم عرضه می‌کنند.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=65906

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر