2

خرید بیش از نیاز جنگ روانی دشمن است

  • کد خبر : 66502
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۱

همه باید تلاش کنیم که در آستانه پایان سال زمینه آسایش و رفاه مردم در جامعه مهیا شود و مردم هم به اندازه نیاز نه بیشتر خرید کنند.

حجت‌الاسلام سید کاظم طباطبایی در خطبه‌های این هفته زابل در مصلی المهدی (عج) این شهرستان اظهار داشت: با توجه به اینکه به روزهای پایانی سال نزدیک می‌شویم از بازاریان انتظار می‌رود رعایت حال مردم را کرده و در قیمت‌های محصولات خود، خدا را همواره در نظر داشته باشند.

وی افزود:باید به گونه‌ای عمل کنیم که بتوانیم پاسخ خداوند را به صورت منطقی داده و پل صراط را که مرز بین بهشت و جهنم است در نظر داشته باشیم.

خطیب جمعه زابل بیان کرد: همه باید تلاش کنیم که در آستانه پایان سال زمینه آسایش و رفاه مردم در جامعه مهیا شود و مردم هم به اندازه نیاز نه بیشتر خرید کنند.

طباطبایی ادامه داد: اعمال تحریم و انجام جنگ روانی با هدف ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان از جمله نقشه‌های دشمن است که مردم باید با مدیریت خرید به اندازه نیاز خود آن را خنثی و دشمن را مأیوس کنند.

وی با اشاره به سالروز تأسیس کمیته امداد امام (ره) تصریح کرد: ما تا کی باید به فکر مسائل دنیوی باشیم بلکه مسائل اخروی و آن دنیا نیز از جمله مسائلی است که باید همیشه ذهن ما را متوجه خود داشته باشد.

امام جمعه زابل یادآور شد: کمک به نیازمندان و قشر محروم جامعه در روزهای پایانی سال و هفته نیکوکاری، روح امید را زنده کرده و نشان خواهد داد که جامعه اسلامی همواره بر اساس رعایت حقوق کمک به مستمندان تأکید دارد.

طباطبایی گفت: کمک به نیازمندان به ویژه آنانی که روزی صاحب جایگاه بوده‌اند و امروز محتاج شده‌اند باعث خشنودی خدا خواهد شد. با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در زمینه درختکاری و منابع طبیعی باید ضمن اینکه فرهنگ درختکاری را در جامعه باید نهادینه کرد، فرهنگ کاشت را هم توسعه داد.

خطیب جمعه زابل ادامه داد: توسعه سرانه فضای سبز در محیط سبب می‌شود سرسبزی و لطافت از طبیعت به مردم منتقل شده و روح نشاط را در جامعه زنده کند.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=66502

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر