1

جشن های نوروزی در منطقه ۱۹ برگزار می شود

  • کد خبر : 66659
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۸

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۹ از برگزاری جشنهای ویژه نوروز ۹۲ در اماکن عمومی و فرهنگی منطقه خبر داد.

به گزارش افق حجت الاسلام رسول جوادی با بیان اینکه برگزاری جشنهای نوروزی حس همدلی و شور و نشاط شهروندان را در آستانه نوروز افزایش می دهد گفت: شهرداری همه ساله مشارکت فعالی در ایجاد لحظات فراغتی شاد برای شهروندان دارد و امسال نیز تدابیر مختلفی دراین خصوص در نظر گرفته شده که از جمله آنها  برگزاری جشن نوروزی در پارک گلستان، جشن استقبال از نوروز ویژه اعضای کانون مادر و کودک ناحیه ۲ و جشن سامانه نوروزی در پارک شهید کاظمی است.

همچنین در آستانه فرارسیدن فصل همدلی جشنی با حضور عمو نوروز و با هدف زنده نگه داشتن رسومات شب ۴شنبه سوری ۲۰ اسفند در سرای محله شریعتی شمالی برگزار می شود.

وی یکی از برنامه های مهم این حوزه را در راستای فراهم ساختن امکانات فراغتی شهروندان برگزاری تورهای ویژه گردشگری و اعزام به کوه خواند و افزود: به همین منظور برنامه های گردش در کوه ویژه محلات دولتخواه ، شکوفه شمالی وخانی آباد نو جنوبی برنامه ریزی شده که طی روزهای ۱۷ و ۲۰ اسفند برگزار می شود.

همچنین کانونهای گردشگری محلات نیز برنامه های تهران گردی را به نقاط دیدنی شهرتهران در نظر دیده اند که ثبت نام و اعزام شهروندان از طریق این کانونها در ایام عید صورت می گیرد. تور تهرانگردی به حرم امام (ره) ، بهشت زهرا و بوستان ولایت نیز در لیست برنامه های گردشگری ناحیه ۴ اعلام شده است.

علاوه براین برنامه های تفریحی ورزشی طی روزهای ۲۳ و ۲۴ اسفند در بوستان امام خمینی و مدارس اناری و کلهربرگزار می شود. برای آقایان منطقه نیز ایستگاه صبح جمعه با اجرای برنامه های ورزشی در بوستان های منطقه در نظر گرفته شده است.

وی همچنین به پیش بینی و انجام تمهیدات لازم برای اطلاع رسانی و استقبال از مسافرین نوروزی اشاره کرد و گفت: در آستانه فصل بهار این منطقه با نصب بنر خیرمقدم، اطلاع رسانی واعلام برنامه های فرهنگی معرفی اماکن تاریخی و گردشگری میزان مسافرین نوروزی خواهد بود.

در همین راستا بسته های فرهنگی با محتوای سلامت وآموزش شهروندی و هزار نسخه نیز  پیک شهروندی به همراه بروشور سلامت که حاوی اطلاعات مفید در موضوعات مختلف سلامت و بیماریها است در اختیار مسافرین قرار می گیرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=66659

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر