1

فراخوان مشمولان دیپلم و زیردیپلم برای اعزام به خدمت

  • کد خبر : 67383
  • ۱۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۸

کلیه مشمولان دیپلم و زیر دیپلم دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم اسفند ماه سال جاری برای اعزام به خدمت فراخوانده شدند.

به گزارش افق سازمان وظیفه عمومی ناجا، این سازمان ضمن فراخوان کلیه مشمولان غایب و غیرغایب متولد ۱۳۵۵ تا پایان اسفند ماه ۱۳۷۳ برای انجام خدمت دوره ضرورت طی اطلاعیه ای اعلام کرد: کلیه مشمولان دیپلم و زیر دیپلم سال های مذکور که برگ آماده به خدمت به تاریخ ۱۹ اسفند ماه سال ۱۳۹۱ دریافت کرده اند، باید در ساعت و محلی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند.

قابل توجه مشمولان ساکن تهران بزرگ:

کلیه مشمولان دیپلم و زیردیپلم غایب و غیرغایب مذکور که دارای برگ آماده بخدمت به تاریخ اسفند ماه سال ۱۳۹۱هستند، باید رأس ساعت ۶ صبح روز شنبه مورخ ۱۹/۱۲/۱۳۹۱ به محل و مراکزی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکزآموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حاضر شوند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

قابل توجه مشمولان ساکن سایر استان های کشور:

کلیه مشمولان دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب مذکور که دارای برگ آماده بخدمت به تاریخ اسفند ماه سال ۱۳۹۱ هستند نیز باید رأس ساعت ۷ صبح شنبه مورخ ۱۹/۱۲/۱۳۹۱ به معاونت وظیفه عمومی استان محل سکونت مراجعه کنند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

لازم به ذکر است: عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده غیبت محسوب می شود.

گفتنی است، آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه به مراکز آموزش نشده اند، می توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی(پلیس+۱۰) مراجعه و با دریافت برگ مذکور، بر اساس اطلاعات درج شده در آن اقدام نمایند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=67383

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر