2

بررسی ها برای شناسایی عوامل ترور شهید داریوش رضایی نژاد ادامه دارد

  • کد خبر : 6741
  • ۰۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۵

استاندار تهران درباره آخرین پیگیری ها برای شناسایی عوامل ترور شهید داریوش رضایی نژاد گفت: آثار و نشانه های موجود جمع آوری شده و کارشناسان مسائل امنیتی این امید را ایجاد می کنند تا بتوان به جزئیات کامل این اقدام جنایتکارانه دست یافت. مرتضی تمدن استاندار تهران که برای حضور در مراسم تشییع پیکر شهید […]

استاندار تهران درباره آخرین پیگیری ها برای شناسایی عوامل ترور شهید داریوش رضایی نژاد گفت: آثار و نشانه های موجود جمع آوری شده و کارشناسان مسائل امنیتی این امید را ایجاد می کنند تا بتوان به جزئیات کامل این اقدام جنایتکارانه دست یافت.

مرتضی تمدن استاندار تهران که برای حضور در مراسم تشییع پیکر شهید رضایی نژاد در دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی حضور یافته است در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بررسی ها برای شناسایی عوامل ترور شهید داریوش رضایی نژاد ادامه دارد، در پاسخ به اینکه نوع گلوله ای که شهید رضایی نژاد با آن ترور شده چه بوده است، گفت: تمام جزئیات را کارشناسان در موقع مقتضی اطلاع رسانی خواهند کرد.

استاندار تهران در تحلیل ترور دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه خواجه نصیر گفت: شک نکنید این پروژه آمریکایی – اسرائیلی در برخورد با نخبگان و افراد اندیشمند ما هدفش این است که ملت ایران و مسیری که در پیش گرفته ایم را دلسرد و مایوس و خسته کنند. اما تمام این اقدامات تا این لحظه نتیجه عکس داشته است.

تمدن خاطرنشان کرد: تردیدی نیست که در مقابل این فتنه گری ها و جنایاتی که دشمن مرتکب می شود ما دست و پا بسته نیستیم. ملت ایران حق مقابله به مثل را برای خود محفوظ نگاه می دارد و یک گام از اهدافی که در بحث فناوری صلح آمیز دارد کوتاه نخواهد آمد.

وی افزود: این اوج زبونی و اوج ناتوانی دشمن است که تلاش می کند برای اهداف خود، ترور فیزیکی انجام دهد شاید این راحت ترین کاری است که اینها می توانند انجام دهند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=6741

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر