2

میهمانان بهار تئاتر شهر اعلام شدند

  • کد خبر : 69112
  • ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۵

با آغاز سال جدید علاوه بر ادامه پیدا کردن اجرای نمایش «پلکان»، چهار نمایش جدید در سالن‌های تئاتر شهر اجرای خود را شروع می‌کنند.

به گزارش افق سیدصادق موسوی رئیس مجموعه تئاتر شهر در خصوص برنامه سالن‌های تئاتر شهر در سالن‌آینده گفت: با اغاز سال جدید چهار نمایش جدید در تالارهای این مجموعه روی صحنه می‌روند که از این میان سه نمایش در جشنوراه تئاتر فجر سی‌ویکم روی صحنه رفته‌اند.

به این ترتیب نمایش «پلکان» به کارگردانی هادی مرزبان از ۱۴ فروردین ماه اجرای خود را در تالار اصلی از سر می‌گیرد و تا پایان این ماه بر صحنه خواهد بود.

همچنین نمایش «راکب» کار کوروش زارعی در تالار چهارسو، «مرکب‌خوانی ارکستر مردگان» به کارگردان محمودرضا رحیمی در تالار قشقایی، نمایش «دیگر کدام ما زندگی کردن را دوست دارد؟» کار عباس غفاری در تالار سایه و نمایش «کابوس وقتی کاپوچینو تمام می‌شود» کار میلاد اکبرنژاد در کارگاه نمایش به روی صحنه می‌رود.

موسوی درباره اجراهای نوروز تئاتر شهر نیز تصریح کرد:  از اول تا سوم فروردین‌ماه در فضای باز مجموعه تئاتر شهر نمایش‌های آیینی و سنتس اجرا خواهد شد اما در داخل سالن‌ها هیچ نمایشی روی صحنه نخواهد رفت. پس از آن نیز به مناسبت ایام فاطمیه مجموعه تئاتر شهر تا آغاز اجراهای جدید تعطیل است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=69112

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر