1

«هدیه‌ای از طرف مادر مهربان ام المؤمنین خدیجه کبری(س)»

  • کد خبر : 69167
  • ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۶

مجردها به سبک همیشه برگزار شد و دختران و پسران مسائلی را درباره زندگی دینی و خانواده سلامی آموختند که گزارش مشروح این برنامه متعاقباً در عقیق منتشر می‌شود.

حجت‌الاسلام شهاب مرادی پس از تقدیر از عوامل فیلم «دهلیز» خطاب به رضا عطاران گفت:« امروز می‌خواهیم به شما بگوییم که ما را هم ببینید! این جوانان مذهبی، این خانواده‌های متدین، این بچه‌های هیئتی هم مخاطب آثار شما هستند.»

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، پنجاه و سومین جلسه از «کلاس مجردها»ی حجت‌الاسلام شهاب مرادی با حال و هوای متفاوتی برگزار شد.

 

در این جلسه که در روزهای پایانی سال و ایام خرید نوروز تشکیل شد، شاگردان شهاب مرادی بسته‌های ارزاقی را که به عنوان عیدی برای خانواده‌های نیازمند بی‌سرپرست آماده کرده بودند، آماده اهدا کردند و روی کارتن آنها جملاتی را خطاب خانواده‌های نیازمند نوشتند. اما یک جمله فصل مشترک همه این جمله‌ها بود: «هدیه‌ای از طرف مادر مهربان ام المؤمنین خدیجه کبری(س)»

 

 

در ادامه، کلاس‌ مجردها به سبک همیشه برگزار شد و دختران و پسران مسائلی را درباره زندگی دینی و خانواده سلامی آموختند که گزارش مشروح این برنامه متعاقباً در عقیق  منتشر می‌شود.

پس از پایان کلاس، شهاب مرادی یک برنامه متفاوت ترتیب داده بود؛ تجلیل از عوامل فیلم سینمایی «دهلیز» که نگاهی دغدغه‌مند به موضوع «قصاص» دارد و برخلاف بسیاری از محصولات سینمایی سال‌های اخیر، قصاص را زیر سؤال نبرده است.

 

 

در این برنامه، بهروز شعیبی(کارگردان)، سیدمحمود رضوی(تهیه کننده) و رضا عطاران(بازیگر) با تشویق گرم حاضران مواجه شدند.

حجت‌الاسلام مرادی با اشاره به نجیب بودن دوربین فیلم دهلیز، از قوی و وفادار بودن زن سرپرست خانواده تقدیر کرد و این فیلم را به خاطر توجه هنرمندانه و باورپذیر به مفاهیمی چون خانواده، وفاداری و  گذشت شایسته تقدیر دانست و گفت: امروز قصاص مسئله درجه اول نیست اما مهربانی و گذشت نیاز جدی ماست و این فیلم به این موضوع پرداخته است.

شهاب مرادی که در این ‌سال‌ها هر از گاهی از سینما گلایه کرده بود، این بار از عوامل یک فیلم دینی تقدیر کرد تا نشان دهد روحانیت فقط نیمه خالی را نمی‌بیند.

 

مرادی به هر یک از عوامل فیلم، یک تابلو فرش نفیس مزین به آیه شریفه «وان‌یکاد» اهدا کرد. مرادی پس از این تقدیر خطاب به عطاران گفت: امروز می‌خواهیم به شما بگوییم که ما را هم ببینید. این جوانان مذهبی، این خانواده‌های متدین، این بچه‌های هیئتی هم مخاطب آثار شما هستند.

عطاران هم پس از شنیدن حرف‌ها شهاب مرادی با خنده گفت: «حالا که اینطور است، مجبورم توالت را از آثارم حذف کنم!» و مجلس را از خنده منفجر کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=69167

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر