3

توقف کامل تأسیس دانشگاه بین‌المللی ایرانیان

  • کد خبر : 6920
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۲۲:۰۰

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از توقف کامل تأسیس دانشگاه بین‌المللی ایرانیان خبر داد. حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اعلام این خبر گفت:‌ شورای عالی انقلاب فرهنگی،‌ بررسی تأسیس دانشگاه جامع بین‌المللی ایرانیان را از دستور کار […]

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از توقف کامل تأسیس دانشگاه بین‌المللی ایرانیان خبر داد.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اعلام این خبر گفت:‌ شورای عالی انقلاب فرهنگی،‌ بررسی تأسیس دانشگاه جامع بین‌المللی ایرانیان را از دستور کار خود خارج کرده است.

وی افزود: مؤسسان این دانشگاه درخواست راه‌اندازی شعبه‌ای در شهر تهران را داشتند، ایجاد شعبه دانشگاه دولتی یا غیردولتی در شهر تهران از حیطه اختیارات وزارت علوم خارج است، وزیر علوم نیز با حضور در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به این امر تأکید کرد.

سلیمی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی، تأسیس دانشگاه جامع بین‌المللی ایرانیان را از دستور کار خود خارج کرده و همچنین وزارت علوم تأسیس این دانشگاه را در حیطه کاری خود نمی‌داند، بنابراین عملاً تأسیس این دانشگاه متوقف شده است.

این نماینده مجلس در پاسخ به این سؤال که آیا اقدامات دیگری برای تأسیس این دانشگاه انجام خواهد شد، تأکید کرد: خیر، کاملاً تأسیس دانشگاه بین‌المللی ایرانیان متوقف شده است و اگر بخواهند دوباره درباره تأسیس این دانشگاه اقدامی کنند، نمایندگان مجلس این تحرکات را رصد خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=6920

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر